mandag 12. september 2011

Klippeark: Vintage Birthday Girl

Hei! 

I dag har jeg to nye utklipps ark til dere. Nå har jeg gjort det enda lettere for dere, høyreklikk og lagre bilde og du har det! Enklere blir det ikke. Så slipper du å sende meg mail. Jeg var overveldet over alle de postive meldingene og henvendelsene jeg har fått på mail. Tror jeg har svart over 50 stykker, så det blir nok enklere å gjøre det slik denne gangen!! ;-) Håper du liker dem! Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar på bloggen min hvis du bruker bildene! Takk ;-)

Klippearket; Birthday girl

 


Klem til alle fra Australia

2 kommentarer:

  1. Tusen takkk for at du deler :)
    Nydelige er de!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for de nydeligste utklips ark som dumpa i mail boxen min;))

    Takk for at du deler;))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails