lørdag 3. september 2011

Rosa og gult

Da var det enda et nytt kort på vei til dere. Dette er veldig likt det siste jeg lagde. Samme motiv. Dette har jeg laget til utfordringen hos Anonyme Scrappere. Denne gangen kunne vi lage det vi ville så lenge det kun var til dem.
 

Har akkurat fått en stor levering fra Wild Orchids Craft og denne gangen bestilte jeg litt andre farger enn hva jeg er vandt med. Utrolig spennende det også. 


Her ser du pebblesen min. Elsker å lage slike.


Materialliste: 
Stempel: Stempelglede og Magnolia
Mønsterark: Ukjent
Kartong: Vanilla og Craft-kraftong
Fargelegging: Distress Ink 
Blomster: Wild Orchids Craft
Dies: Nellie Snellen - edge/border dies + Spellbinders Oval 
Pebbles: 3/4 inch punch - epoxy stckers 3/4 inch - brads og mønsterark 
Annet: Dollies, bånd fra WOC, perler fra Whiff of Joy

4 kommentarer:

  1. Flott kort du har laget her. Det er alltid gøy å prøve ut noen nye farger innimellom:)
    Ønsker deg en fantastisk helg:)
    Klem, Jeanett

    SvarSlett
  2. Såå flott! Jeg elsker kakeservietten, og den herlige pebblesen! :)

    SvarSlett
  3. Super flott kort!! Nydelige fargar!!
    Tusen takk for at du deltar hjå oss i Anonyme Scrappere!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så nydelig! Supersøtt stempel og den pebblesen bare digger jeg!!
    Ha en flott kveld og takk for du deltar hos oss i Anonyme Scrappere :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails