mandag 5. september 2011

"Thinking of you"

God morgen alle mine kjære scrappevenner ;-)
Her er mitt kort til Kortgleder denne uken. Har brukt de nydlige nye diesene som er å få i nettbutikken nå. Den jeg har brukt her heter: Multi Frame Dies, Square stitching nr.1. Den har så utrolig mange muligheter og danner en veldig fin ramme rundt tekster. Du finner den her.



Her kan du se hvordan jeg har brukt en av de minste diesene til å lage en ramme rundt mitt personlige stempel. 


Materialliste
Mønsterark: Ukjent
Ark: Vanilla og Craft-Kartong 
Blomster: Wild Orchids Craft
Perler: Whiff of Joy
Stempel: Stempelglede og Personlig Stempel
Pebbles: Hjemmelaget
Annet: Blad, alfabet, bånd og stor rose fra australsk scrappebutikk

5 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort!! Nydelig blomsteroppsett as always :D

    SvarSlett
  2. Lekkert kort og nydelige blomster og farger :)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort Henrikke!
    Flott tekst stempel og fine farver, nydelig design ark og blomster... ja alt :O))

    Håper du koser deg 'down under'
    Her blåser det og regner masse om dagen :O(

    Ha en fin uke, Klem Nina x

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails