fredag 23. september 2011

Vintage Sparebøsse

God morgen alle sammen

Jeg har laget meg sparegris!! Eller det er jo ikke noen gris, men jeg syns fortsatt den er rimlig flott. Det er en slik blikkboks-spareboks. Som du må åpne med bokseåpner for å få ut pengene. Det er nok det eneste som funker for meg! Men jeg syns den var lite fin, så jeg har dekorert den i min stil! Så her kommer bilder av sparekassa mi.




Materialliste: 
  • Blomster: Wild Orchids Craft og Prima 
  • Bokstaver: Prima
  • Rub-ons: "Heart" Kaizers Craft 
  • Bånd: Australsk scrappebutikk
  • Perler: Whiff of Joy 
  • Dies: Spellbinders, Label 18 
  • Ark: Gamle boksider, Vanilla og Craft Kartong
  • Annet: Epoxy-Sticker, hjerteformet, Etsy
  • Spareboks: 2 dollar på Sams

Klem fra Henrikke

31 kommentarer:

  1. Kjempe skjønn sparebøsse! :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefiin, like nydelig bakpå som foran. :)

    Disse bøssene funker ja, man får bra mye penger oppi der. :D

    SvarSlett
  3. Så lekker!!! Blir jo gøy å spare når man har noe så fint å putte myntene i.

    SvarSlett
  4. Kjempeflott sparebøsse!
    Tror jeg må lage meg en slik selv, er ikke flink til å spare, så en slik er midt i blinken for meg. :)

    SvarSlett
  5. Jøss, denne var kjempelekker!! Nydelige farger, og lekker rosepynt:) Virker som en smart idè med sparebøsse som man ikke kan åpne akkurat når det passer en;))

    SvarSlett
  6. Wow! den va lekker.
    Kom over blogen din ved en tilfeldighet. Vil gjerne følge med den videre, så jeg legger meg til som følger.

    SvarSlett
  7. Heisann! Så nydelig sparebøsse! Den var rett og slett supernydelig pyntet! Klem

    SvarSlett
  8. Så flott spare"gris" du har laget ;) Men hva sparer du til? Best å sette pengene på banken har eg funnet ut, da blir de der ;)
    Eg vil gjerne ha en overraskelse på mail :)
    Knallspent på hva det er !!
    annamaria.andersen@yahoo.com

    SvarSlett
  9. Denne her var jo lekker! Bare synd at den må ødelegges for å åpnes.
    Jeg melder meg herved på mail- overraskelsen din:
    fruhole@online.no

    SvarSlett
  10. Har vert inne på bloggen din og kost meg. Her var det masse lekkert!
    Også så moro med overraskelse da!
    mailadr. min er: kmg@sfjbb.net

    SvarSlett
  11. Denne sparebøssen var veldig fin. Du er så dyktig.
    Mailadressen min er forresten wejensen@bbnett.no ;-)

    SvarSlett
  12. ÅÅ så lekekr sparebøsse, tenkt tanken mange ganger selv, tenkte å scrappe en sparebøsse til konfirmations sparing.. Kjempe fine farger, lekkert pyntet :)

    SvarSlett
  13. Denne var rett og slett bare dødslekker!!!
    Kommer det noen flere skisser fra deg etterhvert? Likte så godt de 5 første :D

    Mailen min er forresten: malinsleipnes@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Så utrolig fin denne var :) Veldig smart å ikke kunne åpne den ;)

    SvarSlett
  15. Lekker denne sparebøssa;) sammen med alt det andre du lager...
    Gleder meg til å se mere fra deg.

    MAilen min er; anitajohansen556@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Lekker!!

    Blir gjerne med i en trekning jeg.. spennende med en overraskelse mail ;)

    Vil også si at du lager så utrolig mye fint og jeg liker stilen din veldig godt.. :)

    Ha en fin kveld!

    gunnhelen79@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Rålekker bøsse! :) Eg digga det meste av det du laga, har vore i bloggen din fleire gongar.

    Mail : c_tellevik@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Så flott! :D
    Vil gjerne ha overraskelse på mail :D
    m.olsen91@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Du lager så mye fint!!! Jeg liker stilen din veldig godt.
    Jeg vil gjerne ha en overraskelsesmail i morgen :)

    Hilsen Rita

    mailadr.: oveengh@online.no

    SvarSlett
  20. Så flott den var! Har faktisk to sånne bokser liggende selv som skal pyntes og nå fikk jeg litt inspirasjon! :)
    grylang363@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Å taakk for tipset. Satt akkurat og tenkte på hva jeg kunne lage til ei venninne... :)
    Tusen takk!

    SvarSlett
  22. Mange fine kort, og for en flott sparebøsse.
    God ferietur!

    Hilsen marit maritj1s@gmail.com

    SvarSlett
  23. For en nydelig sparebøsse! :D

    Jeg har veldig lyst på overraskelse på email.
    emailadressen min er: moware68@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Lekker sparebøsse, ellers masse fint i bloggen din.
    Overraskelse kan jeg ikke motstå :)
    post@numebamsen.com

    SvarSlett
  25. Nydelig sparebøsse! Du er jammen flink! :) Og overraskelser liker vi alltid! Men gir deg heller epostadressen min på scrapping.no forumet ;)

    SvarSlett
  26. Kjempefin sparebøsse:) Lurt med en som man ikke kan åpne hele tida fnis.

    Mailen min finner du på bloggen min:)

    SvarSlett
  27. wow so flot vintage sparebøsse
    knus Pia

    SvarSlett
  28. Denne var utrolg søt! Og så lurt at den ikke kan åpnes uten at det synes.. det er det eneste som funker for min sin del også;-) Lykke til med sparingen:-)

    SvarSlett
  29. wow sååå mye flott du lager... Digger alt =)=)=)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails