mandag 17. oktober 2011

Dekorert bok

Hos Kortgleder fortsetter vi å inspirere dere til å lage høstbidrag til oktober utfordringen. I dag har jeg  dekorert en bok. Jeg valgte å bruke denne lekre karen fra Young Rebels Clearstamp Collection som heter Treasure. Her har jeg brukt høstfarger fra den ene fargepalletten, oransj, brunt og grønt. For å få litt høstfarger har jeg brukt kraft-kartong. 



Materialliste
  • Stempel: Young Rebels Clearstamp - Treasure
  • Kartong: Vanilla og Kraft 
  • Fargelegging: Ranger Distress Ink 
  • Annet: Klar Dymo tape

6 kommentarer:

  1. Så stilig!
    Herlig motiv du har brukt her:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  2. Så flott motiv du har brukt på boken.
    Maska.

    SvarSlett
  3. Så elegant! Selv om den er tøff og guttete.

    SvarSlett
  4. Denne var superlekker. Og takk for god idé. Jeg har en sånn bok liggende, som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal angripe. Jeg likte "enkelheten" i det.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails