lørdag 22. oktober 2011

Gavesett

Gavesett

Her var mitt bidrag til KOM#1. Nå er den første runden i konkurransen og selve avstemmingen ferdig og da kan jeg legge ut bidraget mitt. Til kortet har jeg laget en krukke med knekkebrød-mix. Lapp med innstruksjoner henger på krukka. Materiallisten er i bunnen av innlegget. 
***




Materialliste 
  • Mønsterark: My Minds Eye 
  • Stempel: Jente + Postkortstempel fra Lilly of the Vally
  • Blomster: Prima og Wild Orchids Craft 
  • Dies: Spellbinder Round+Scalloped og Lable 18 
  • Bånd: Hamptråd og Seam Binding 
  • Fargelegging: Ranger Distress Reink
  • Perler: Whiff of Joy 
  • Punch: Florish fra Fiskars
  • Annet: Pebbels, Crackle Paint - Picket Fence, Charm og Chipboard-nøkkel

16 kommentarer:

  1. Dette lekre kortet ditt var jeg faktisk helt sikker på at kom til å vinne.
    Utrolig forseggjort og nydelige farger sammen. Min favoritt faktisk og du fikk min stemme.
    Alt passer så godt sammen her og malingen din er skjønn.

    Klem Renate

    SvarSlett
  2. For en flott gave, liker sånne halvferdige hjemmelagde oppskrifter. :) Søte er de jo også.
    Nyydelig kort, elsker motivet, og all pynten er søren så lekker. Nydelig med fjær, perler og brads, og blomstene er virkelig flotte.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott - likte det halvferdige knekkebrødet ditt - super ide :)

    SvarSlett
  4. Det var en super gaveide. Og så flott kortet er! Nydelig motiv og lekkert pyntet :)

    SvarSlett
  5. hej svejs! oooh vilket underbart sett. helt fantastiskt.
    skulle trycka på följare, men jag följer ju redan din blogg,hi, hi. ska bli sååå kul att jobba ihop med dig. ha en fortsatt trevlig helg. kram!

    SvarSlett
  6. Lekkert gavesett :O)
    Nydelig som alltid.

    Ja det er Martha Stewart Punshe jeg har brukt på kortet.
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Kjempe lekkert gave sett :)
    Du er så kreativ og flink :)

    SvarSlett
  8. Så flott en gave!
    Den legges på minnet ;)

    SvarSlett
  9. Kjempeflott kort!!

    Men ble mest opptatt av den kreative måten og gi bort knekkebrødblanding på jeg!! :)
    Det var jo kjempesmart, OG dekorativt!!
    Heldig er den som kjenner deg og får slike gaver :)

    Kristian

    SvarSlett
  10. wow.....så flott !! Utrolig hyggelig gave å få da :)
    Hadde skikkelig sansen for glasset med igredienser og oppskrift.....kreativt :)

    God søndag :)

    SvarSlett
  11. Så kjempeflott! Både krukken og kortet. Må jo være alle tiders gave å få! :)

    SvarSlett
  12. Så koselig gave å gi bort! Kjempeflott kort også!

    Ha en fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  13. Nydelig liten gave, hva slags oppskrift er det inni kake-glasset?

    SvarSlett
  14. Åh... Dette var så stilig!!

    Nydelig kort .. Fantastisk pyntet!!.... Den blomster dekorasjonen er bare helt RÅ... Nydelige farger.. å de mønster arkene var Lekre..
    Utrolig kreativt og en Virkelig Flott gave!!
    Flink er du!! :o)

    SvarSlett
  15. Utrolig lekkert kort, og en kjempeflott gaveidè!

    SvarSlett
  16. Bare lekkert <3 Blomster dekorasjonen er super flott:) Likte så godt perlene du har på :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails