tirsdag 4. oktober 2011

GDT: Kort O Mania #1

God morgen alle sammen!! 

I oktober er jeg gjestedesigner for Kort O Mania. Den første utfordringen er å scrappe et kort etter skissen du finner her. Jeg var så heldig at jeg ble sponset med dette flotte stempelet fra Robyn's Fetish digi Stamps. Så denne flotte jenta er fra Robyn´s Fetish. Stempelet var kjempe enkelt å jobbe med, enkle og klare linjer og hun er jo bare kjempe søt. Så gå inn på Kort o Mania og delta i utfordringen du å!


Materiallliste: 
  • Ark: Vanila Kartong og Craft-Kartong 
  • Mønsterark: Ukjent 
  • Blomster: Wild Orchids Craft 
  • Dies: Spellbinders, Oval and Round, Scalloped 
  • Fargelegging: Distree Reink
  • Bånd: Hamptråd 
  • Annet: Nøkkel og Epoxy Stickers

6 kommentarer:

  1. Dette var kjempeherlig, så flotte farger og nydelig oppsett og pynt. :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Du er utrolig flink med oppsett og å få kortene dine til å se harmoniske ut.

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar hos meg. :)
    Jeg bruker vannpensel når jeg maler, jeg vet ikke om du gjør det, men det kan jo gi ulikt uttrykk da. Jeg har laget en liten tutorial om hvordan jeg maler som ligger inne på forumet til papirdokkene. Men det er veldig enkelt altså, skyggene er bare en stripe maling som legges inntil motivet, og så bruker jeg mye vann og drar det godt ut. Noen ganger lager jeg kraftigere skygger, andre ganger bare såvidt en antydning. På det lilla lotv-kortet har jeg en kombinasjon av grå og rosa, som ble lilla-aktiv.
    Og ja, jeg vanner ut fargene. Har et lite "maleskrin" hvor jeg har blandet ut fargene. Blander faktisk nesten halvt om halvt, og så tar jeg heller flere lag for å få sterkere farge. :)

    SvarSlett
  4. Hei.
    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)
    Nydelig kort du har laget her.

    Klem Trine.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails