onsdag 19. oktober 2011

GDT: Kort O Mania #2

Her er mitt andre bidrag som GDT hos Kort O Mania. Denne gangen er utfordringen å lage noe som har med lys å gjøre. Siden her ikke er så mye i hus, endte jeg med å lage et te-lyskort. Det var en stund siden det var gjort så det var kjempe kjekt å lage.




Materiallliste: 
  • Stempel: Stempelglede, "Just a note" og Magnolia, "With a gift"
  • Blomster: Wild Orchids Craft og Prima
  • Dies: Spellbinders, Lable 18 og Magnolia Swirl 
  • Mønsterark: My Minds Eye 
  • Punch: Flowerish fra Fiskars
  • Bånd: Hamptråd og My minds-Pink-Tread, fra Serien Lime
  • Fargelegging: Distree Reink 
  • Perler: Whiff of Joy
  • Annet: Dollies, Epox Stickers, Nøkkel, charms og fjær

19 kommentarer:

  1. Aldeles nydelig!
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du lager! Moro med litt annet enn vanlige kort!

    SvarSlett
  3. Så nydelig <3 Nok en gang fargesammensetninger som bare er fantastiske!!!!

    SvarSlett
  4. wow....så flott kort du har laget ! :)
    Utrolig dekorativt og innsiden var utrolig flott også :)
    God helg :)

    SvarSlett
  5. Jeg elsket det telyskortet du har laget - jeg ser du er nøye, og flink med farger og pynt.

    Du lager andre ting jeg også syns er kjempefine i bloggen din - cupcakesen er jo bare så søt da!

    SvarSlett
  6. Så Nydelig!! Lekker Detalj med blomster rundt telysene... Å så syns jeg du har brukt Vakre farger.. i en Flott Kombinasjon!!.

    Fronten er bare Rå-Lekker!! Flott satt sammen!! :o)

    SvarSlett
  7. Blir like imponert hver gang jeg er innom bloggen din :) Får masse inspirasjon her inne, så bloggen din er lagret under favoritter :)Dette var en morsom vri på te-lyskort. Nydelige farger, og flott pyntet!

    SvarSlett
  8. Må bare si at du lager helt nyyyydelige ting!:) Har også nå lagt bloggen din under mine favoritter :) Så kan jeg gå inn her å få inspirasjon når jeg ikke vet hva jeg skal lage :)

    SvarSlett
  9. Nydelig. Du er kjempeflink. Det du lager er utrolig flott :) Hilsen Trudeh

    SvarSlett
  10. For et nydelig telys kort. Mange flotte detaljer i nydelige farger. Du er så flink til å bruke MYE blomster uten at det blir rotete eller for mye :-)

    SvarSlett
  11. Oj kjempe fint telyskort og du er kjempe flink. Liker disse fargene og blomster på kortet:)

    Misslinn:)

    SvarSlett
  12. Aldeles nydelig kort!! du er så flink til og bruke blomster, og bruker så fine farger :)
    -Blackcow-

    SvarSlett
  13. Må si igjen, mange nydelig kort og du er kjempe flink bruk mange flott farge:)får mange inspirasjon:)

    Svan:)

    SvarSlett
  14. Det var da helt nydelig te-lys kort! Sånn har jeg også lyst å prøve meg på.

    SvarSlett
  15. Nydelig te-lys kort!!! Har deg under favoritter, finner alltid mye inspirasjon når jeg titter innom bloggen din ;)

    SvarSlett
  16. Nydelig!
    Delikate farger.
    Kari.
    kmg@sfjbb.net

    SvarSlett
  17. For et nydelig telys-kort. Vakkert motiv og så fint det ble med blomsterdekoren rundt motivet.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails