lørdag 8. oktober 2011

Halloween kort m/Trick or Treat-kurv

Halloweenkort m/ Trick or Treat-kurv

Da var endelig bidraget mitt for StampARTic klart! Har holdt på lenge med dette. Egentlig så liker jeg ikke å lage Halloween kort, men nå tror jeg at jeg har ombestemt meg. Langt utenfor comfort-sonen min dette og, men det er det jeg driver med nå disse dagene! Jeg har laget et kort etter skissen til StampARTic og så har jeg laget en Trick or Treat kurv ved siden av. Bakgrunnen er hjemmelaget i mangel på ordentlig halloween ark! Kos dere meg bildene ;-)

19 kommentarer:

  1. Kjempefine halloweenkort og kurv.
    Jeg har 4 grandtantebarn som får kort hvert år. Fint med noen nye ideer.
    Hilsen marit

    maritj1s@gmail.com

    SvarSlett
  2. Dette var super stilig! Flotte kort du lager! :)

    SvarSlett
  3. Dette var skikkelig kult. Jeg er ikke glad i å lage halloweenkort selv jeg , men her fant jeg inspirasjon gitt :) Er de figurene dine stempler mon tro?

    God søndag til deg og dine.

    SvarSlett
  4. Aldeles herlig kort!
    Bra du ombestemte deg angående halloween kort.
    helt enig i at de kan være vanskelige, men når man først kommer over kneika, blir de kjempe morsomme!

    SvarSlett
  5. Urhäftig!!!! superläckra färger!!

    SvarSlett
  6. Oooh, så kule saker! Likte flaggermusene og den lilla figuren veldig godt.

    SvarSlett
  7. De ble jo kjempe flotte.. Bare bra og bevege seg utenfor comfortsonen.. Jeg er vel heldig jeg da som enda ikke har en komfortsone ;-)

    SvarSlett
  8. Stunning Halloween creations, love the feathers and super scary images!
    Thanks for entering our Fall/Halloween challenge this week at Fussy and Fancy and good luck!
    Love Nicola xxx

    SvarSlett
  9. So nice and bright...and spooky! Thanks for joining us this week at Charisma.
    Joyce xx

    SvarSlett
  10. Utrolig stilig!
    Veldig flott med knallfargen, og herlig Halloweenaktig. :)

    SvarSlett
  11. Hi Henrikke, what a gorgeous Halloween gift set. I love the fun images and pretty details. Thanks for joining in with my colour combo challenge over at charisma cardz this week. Hugs, Denise x

    SvarSlett
  12. Fab little set, love the image. Thanks for joining the Charisma colour challenge this week.
    xx Vee

    SvarSlett
  13. Hi!
    What a lovely image and the colouring is fab! Love the set!
    Thanks for joining Charisma Cardz this week!
    Christel

    SvarSlett
  14. Simply stunning! Thanks for playing along with us at Charisma this week.
    Good luck.
    Debs xx

    SvarSlett
  15. Gorgeous, bright, zingy and spooky projects - they look fabulous.

    Thanks so much for playing along with Charisma Cardz this week,

    hugs

    xxalisonxx

    SvarSlett
  16. Super cute Halloween card & treat holder!! Thank you so much for playing along with us at the ABC DT Challenge!!

    SvarSlett
  17. Super tøfft kort og kurv! Synes de motivene du har brukt på disse prosjektene er så tøffe! :)
    -blackcow-

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails