tirsdag 25. oktober 2011

Julegave til en av mine følgere

Frem til jul så kan du bli følger av bloggen min! På julaften trekker jeg en vinner, og pakken vil bli sendt med mamman og pappan min hjem når de besøker meg i Australia, så du vil nok motta pakken rundt den 10-15.januar! aa_icon_smile


Så fremover nå lønner det seg å bli følger av bloggen min, om du ikke allerede er det da ;-) Du trenger ikke å gjøre noe annet, men det er alltid koslig med en liten kommentar.  

Julegaven vil være scrapperelatert, men jeg har ikke lyst til å avsløre noe mer ;-) Det er jo litt av poenget med en julegave. Ps: Om jeg når 200 følger vil det bli to gaver, 300 følger = 3 gaver osv. :-)


12 kommentarer:

  1. Hei hei:)

    Så spennende.
    Har fulgt deg siden du ble DT for kortgleder :o)

    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Såå spennende! Jeg har vært følger lenge, så krysser fingrene for at jeg får noe gøy da. :)

    SvarSlett
  3. Jeg tror du må være en av de mest generøse bloggerne som fins! Hadde vært utrolig koselig med julegave fra "down under"! ;-)

    SvarSlett
  4. Henrikke,så spennende !
    Du er jammen meg raus :-)
    Klem Helle!

    SvarSlett
  5. Var sikker på at eg følger, men fant ut at eg ikke var...Men nå er eg det :)
    Hvordan er det å feire jul i Australia? Eg har bodd i Florida, så det er vell ca likt vær kan eg tro...Eller litt varmere...Eg orket ikke tanken på jul da. Var på beachen på julaften, og gikk ut og åt.. ;)

    SvarSlett
  6. Alltid spennende med julegaver!

    SvarSlett
  7. Høres spennende ut : )
    Du lager mye fint, og jeg er blitt følger hos deg : )

    SvarSlett
  8. Selfølgelig følger vi med på deg Henrikke :)) Du lagar så mykje flott at det er ei fryd å følge deg !
    KjerstiF

    SvarSlett
  9. Wohoo! Dette gleder jeg meg til! Du lager så mye fint! Takk for titten, jeg kommer inn flere ganger - garantert! :-)

    SvarSlett
  10. Legger meg til som følger :) Gleder meg til å følge bloggen din framover :) Ha ei flott advent videre - og jul :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails