fredag 7. oktober 2011

Vintage Boys Card

Hei alle sammen! 

I dag har jeg laget et kort som er langt utenfor min comfort-zone... Off, det var ikke lett. Jeg hater og lage guttekort... Det tok lang tid, mye hips og haps om plassering og detaljer. Jeg følte kortet manglet noe, men nå når jeg ser på det er jeg veldig fornøyd. Det ble akkurat den vintage-stilen jeg var ute etter.
***

Kortet er laget til kjæresten min som ble 30 år for snart en mnd. siden. Litt sent ute, men bedre sent enn aldri. Materiallisten er i bunnen av innlegget.

Litt nærbilder bare for å vise dere noen detaljer.

Materialliste: 
  • Mønsterark: My minds Eye + Gamle boksider
  • Stempel: Lilly of the Valley (Postkort-stemplet i hjørnene) 
  • Rub-ons: Vintage Kids 
  • Chipboard: Tall, båt og nøkkel 
  • Dies: Spellbinders Round + Scalloped 
  • Bånd: Seam Binding og hamptråd 
  • Pebbels: Vintage Kids Rub-ons
  • Annet: Dymo og Crackle Paint - Picket Fence

Har lagt dette inn i Scrapperiket utfordring: Sirkler/Sirkel.

18 kommentarer:

  1. Dette var veldig lekkert, Henrikke! Lekker stil, minner meg om den "new england/lexington" stilen. Passe vintage - pent maskulint! Dette inspirerte meg veldig! :)

    Ønsker deg en god helg!

    Klem fra Marte

    SvarSlett
  2. Dette kan du godt være fornøyd med, for dette ble veldig flott, Henrikke :-)

    SvarSlett
  3. Rålekkert!!! Guttekort, for meg, er som kryptonitt for supermann, men dette var til stoooor inspirasjon! Fra nå av skal alle mine guttekort se slik ut!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  4. Dette var virkelig flott, takk for inspirasjonen.

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott kort!! Knall lekkre detaljer og riktig så flott satt opp, dette likte jeg veldig godt! :D

    SvarSlett
  6. WOW for et fantstisk lekkert kort-dette klarte du jo med glans :)))
    Den chipboard båten var skikkelig tøff :)

    SvarSlett
  7. Nydelig maritimt vintage-kort. Jeg falt ellers for kortet i innlegget under. Det var SÅ NYEDLIG. Flotte farger og herlig oppsett. Jeg er stadig innom bloggen din jeg - og har deg i blogglisten i min blogg ;)

    SvarSlett
  8. Det er jo kjempefint! Det skal du være godt fornøyd med, ja:-D

    SvarSlett
  9. Flott kort! Ble overrasket første gang eg så det...var liksom ikke din stil, men allikevel deg (om du forstår)
    Men SUPER fint <3

    SvarSlett
  10. Nydelig kort!!

    synes kortet var ganske ulikt deg og din stil, men like fullt ut et "henrikke-kort" :)

    Og at guttekort ikke er helt i don comfortsone vises ikke.
    For dette kan du! :)


    kristian :)

    SvarSlett
  11. Nydelig kort var dette. Likte alle detaljene på dette :) Herlig guttekort.

    SvarSlett
  12. WOW, dette var aldeles kjempeflott med flotte detaljer, nyyyydelig :)
    Tusen takk for at du deltar :)
    Unni på Scrapperiket

    SvarSlett
  13. Kjempetøft.. Dette er det bare og fortsette med.. Ikke noe problem med guttekort du da.. ;-)

    SvarSlett
  14. Kjempelekkert kort! Nydelig rett og slett

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett
  15. Utrolig fint!jeg synes at det er vanskelig å lage guttkort men der var det kjempe fint :))

    Misslinn :)

    SvarSlett
  16. Kjempe fint herre kort! Du er så flink til og sette sammen farger :)
    -blackcow-

    SvarSlett
  17. Å så fint kort! Kjempe lekkert var det!!

    Karianne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails