tirsdag 25. oktober 2011

Vintage Tilda

Har laget et kort til bidraget hos Utfordrings-maraton-oppgavene på scrapping.no. Oppgavn min var swirl, blomster, stempeltrykk og bånd. Med andre ord, en oppgave som var støpt for meg. Her ser dere mitt kort.
***



Materiallliste: 
  • Stempel: Stempelglede, "Just a note" og Magnolia, "With a gift"
  • Blomster: Wild Orchids Craft 
  • Dies: Spellbinders, Lable 18 og Magnolia Swirl 
  • Mønsterark: My Minds Eye + Gamle boksider 
  • Bånd: Hamptråd og Seam-Binding, white, + blonder
  • Fargelegging: Distree Reink 
  • Perler: Whiff of Joy
  • Annet: Dollies 

10 kommentarer:

  1. For et nydelig kort! Elsker fargene du har brukt, rett og slett utrolig flott å se på:)

    Kjempeflott fargelegging, og nydelig med glitterdetaljene

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, masse flotte detaljer og ei søt Tilda!

    SvarSlett
  3. OOH what a beautiful card Henrikke!!
    Love the vintage look and all your lovley details.
    Hope things are all well in Oz :O)
    Hugs Nina x

    SvarSlett
  4. Woooow, dette var ekstremt lekkert!
    Jeg elsker fargene, stilen, papirene, og de nydelige blomstene. Helt herlig!

    SvarSlett
  5. Kjempe flott kort!Ble sittene å bare stirre på alle nydelige detaljene.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  6. Rålekkert!!... Tror det må være kombinasjonen av Nydelig lyst og sart.. og Den brune pappen.. Men det ble Utrolig VAKKERT!

    Lekre Detaljer.. og Flott Pyntet...
    Dette må være det fineste kortet du har laget... som jeg har sett... Jeg falt pladask!! :o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails