lørdag 19. november 2011

Dymo Embossing Maskin (Caption)

Nå er det snart 1 år siden jeg skrev innlegget om dymo embossing maskina mi og siden da er det faktisk det mest besøkte innlegget på bloggen min. Derfor tenkte jeg nå at jeg måtte lage et oppdatert innlegg. Nå har jeg skiftet ut min Clas Olshon Dymo Maskin med denne her; Dymp Caption Maker. I rosa. Den er kjøpt hos "Dymoking" fra Australia. Du får med tre forskjellige fonter og en pose å ha platene i. Og det er kjempe enkelt å skifte plater. 


Så hva jeg bruker jeg dymoen min til? Utenom scrapping så bruker jeg den som en lablemaker, (det den faktisk er), rundt om i huset. Her ser dere noen ting som har fått gjennomgå med dymomakeren min. 

 


Klem fra Henrikke

5 kommentarer:

  1. Har den fra Chlas jeg og.. Og kunne ikke være foruten.. Men denne så jo også veldig praktisk ut da... Flere fonter liksom.. Hmmm, må legge den her til ønskelisten min tror jeg ;-)

    SvarSlett
  2. Ohh ja den så jo lekkert ut! Likte det at den har forskjellig font.... Kan jeg spørre hvor mange dollar det kostet? (jeg har nemlig familie i Oz.... :O))
    God helg!
    Klem Nina x

    SvarSlett
  3. Dymo står på ønskelista, jeg har bare ikke kommet så langt enda. :p Det er jo såå flott både som etiketter og på scrapping.
    Takk for en kjempekoselig kommentar hos meg. :)
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  4. Denne har jeg sett på flere ganger,i innlegget ditt på scrapping.no.
    Liker det med flere fonter,og små bokstaver*love* Jeg har min gamle dymo fra barneskolen,den er minst 35 år,men duger fortsatt gitt :o)

    Sender de til Norge foresten?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails