tirsdag 22. november 2011

Julebok

Julebok c


Jeg har laget meg en julebok. Den er laget av papirposer som er innbundet på siden ved ringer. Hver side er pyntet med gamleboksider. Jeg har brukt de som små mapper slik at jeg kan putte ark inni hver av posene. Disse kan du da bytte ut hvert år. Dette er altså en planleggingbok hvor jeg har balnt annet gavelister, ønskelister, kalender, kakeliste, handlelister, oppskrifter osv. Her kommer bare masse bilder ;-) 






Håper du likte boken min ;-) 

8 kommentarer:

  1. Åhhhhhh! Alldeles underbar julbok. Så många vackra bilder.
    Kram

    SvarSlett
  2. Hei.
    For ei flott bok.
    Fint å samle slike juleting i en bok. :)
    Maska.

    SvarSlett
  3. Super ide og den var rå fin :))

    SvarSlett
  4. Den ble helt nydelig, selve boka i seg selv er jo verdt å ha bare fordi den er så søt. :)
    Veldig smart ide også, den kommer nok til nytte. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  5. denne var utrolig søt:-) lurt å ha alt samlet på ett sted!

    SvarSlett
  6. Nydelig og perfekt bok du har laget her.
    KJekk måte å få samlet mange papirer på også.Tusen takk for tipset!

    SvarSlett
  7. Så utrolig nydelig, og ikke minst smart bok <3 Fortsatt så imponert over fargelegging og variasjon du har i kløften din:) Blir så glad av å lese den :)

    SvarSlett
  8. Så fin denne var! Og så smart, og nyttig, i førjulstiden. :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails