lørdag 5. november 2011

Julegavepose

Her er mitt bidrag til Scrapprikets utfordring: Innpakning/Gavepose. Jeg har scrappet og dekorert en julegavepose som jeg skal fylle med godis til jul. For å se materialliste min, scroll ned til bunnen av innlegget.


 


Materialliste 
  • Papir: Papirpose, Vanilla, Kraft-kartong og gamle boksider
  • Stempelmotiv: Magnolia Christmas Collection 2011 
  • Fargelegging: Ranger Distress Reink
  • Blomster og bjeller: Wild Orchids Craft 
  • Bånd: Wild Orchids Craft 
  • Andre ting: Dymo-tape, Magic Snow og chipboard nøkkel

16 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig julepose og alt det andre du lager også er utrolig flott:)

    SvarSlett
  2. Denne var jo råflott... Liker så godt når man lager slik snø, slik du har gjort.. Må vel kjøpe noe slikt neste lønning jeg og, og prøve meg :-)

    SvarSlett
  3. For en lekker julepose! Jeg er stadig vekk inne her å sniker litt, du lager kjempe mye fint! :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin pose!
    Magic snow må jeg skaffe meg!
    Kari.
    kmg@sfjbb.net

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott denne poen ble og den snøen der.. hvordan i alleste dager har du laget den?
    Jeg vil og nemlig.. He he.
    Er en stadig gjenganger i bloggen din snuppa, du lager jo de flotteste saker!!

    Klemmer fra regnfylte østlandet.

    SvarSlett
  6. Så utrolig koselig koselig pose! Du er så utrolig flink!

    SvarSlett
  7. Utrolig flott, og så ekte den snøen så ut!! Takk for inspirasjonen :)

    SvarSlett
  8. Nydelig julegavepose du har laget.
    Så flott med snøen.
    :)

    SvarSlett
  9. Så lekker! Blir skikkelig imponert over alt du lager! -Blackcow-

    SvarSlett
  10. wow! for en fin pose :D
    jenny.hildrum@gmail.com

    SvarSlett
  11. For en nydelig julepose du har laget :) Den var knallfin altså!!

    SvarSlett
  12. Lekker julepose! Liker den originale bruken av magic snow - og at du klarer å holde produktiviteten oppe! Er innom støtt og stadig - gleder meg til å se flere juleting fremover!! :O)

    SvarSlett
  13. Nydelig gavepose.

    Takk for at du deltar på utfordringen vår.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvarSlett
  14. Nyyyydelt gavepose. Nok en gang noe flott fra din side. Er innom og kikker rett som det er :-)

    SvarSlett
  15. Nyyydelig gavepose!!! Heldig den som mottar denne flotte gaveposen :)

    Du lager så mye fint og lekkert!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails