lørdag 12. november 2011

Kaiser Julekalender

Hei alle sammen :)

Jeg er verdens dårligste på å holde på overraskelser, jeg elsker å overraske noen jeg er glad i. Å siden jeg er over gjennomsnittlig glad i jula og kjæresten min ikke er det, ville jeg prøve å gjøre jula litt kosligere. Derfor har jeg laget adventskalender til han i år. Jeg har kjøpt Kaiser sin med 24 esker rundt. Kalenderen måler minst 35x35 cm.

Kalenderen har vært et tidskrevende prosjekt men jeg har gjort litt og litt. Noen av pakkene i kalenderen er godteri, sokker, gavekort på bowling, flaxlodd og øl :-)


Materialliste: 
  • Kalender: Kaiser 
  • Mønsterark: Kaiser 6x6 pad og 12x12 Christmas Collection
  • Annet: Har skrevet ut tall, juletre og pakker i Cricut

23 kommentarer:

  1. For en jobb og for et lekkert resultat!! Jeg har sett noen av disse kalenderene før, men ikke slik som du har laget denne :) Utrolig flott var den og jeg er sikker på at den blir satt pris på :)

    SvarSlett
  2. Denne ble jo så flott!! Herlig med juletreet og pakkene :) denne vil nok kjæresten din sette stooor pris på! :)

    SvarSlett
  3. Wooooow så stilig :O)
    Du er så kreativ og flink.

    Klem Connie

    SvarSlett
  4. Wow, så kul denne var!!! Og for et arbeid du har måttet lagt ned i denne.
    Nydelig!

    SvarSlett
  5. WOW super nydelig!!!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  6. Så fin den var! :D Stilig kalender, og jeg er sikker på at kjæresten blir fornøyd med en sånn kalender! :D

    SvarSlett
  7. Oj..hvor har du kjøpt den hend?

    SvarSlett
  8. Utrolig flott kalender!
    Regner med at det ligger litt jobb bak...
    Ha en fin søndag, klem

    SvarSlett
  9. Kjempeflott kalender! Tror nok den vil falle i smak. :)

    SvarSlett
  10. WOW.. denne var bare utrolig flott! :-)
    Denne blir koselig å finne fram denne år etter år..

    Ha en flott søndag videre.

    Klem, Tone

    SvarSlett
  11. Flott kalender-
    Og fin tutorial på cupcake.
    Du er vledig produktiv. Håper jeg får tid til å prøve den før jul!

    Marit

    SvarSlett
  12. wow det trur jeg er den fineste julekalenderen jeg har sett.

    ann krristin (anki78)

    SvarSlett
  13. For en flott julekalender, ligger ikke bare mange timers arbeid bak, men også masse kjærlighet vil jeg tro <3 Håper kjæresten setter pris på den ;o)Den var bare kjempestilig!!!

    SvarSlett
  14. Flott Julekalender!!.. Stilig!!!

    SvarSlett
  15. Kjempestilig julekalender!!

    Denne faller garantert i smak :)

    SvarSlett
  16. Utrolig flott denne kalenderen her. Håper kjæresten din blir glad for den,da!

    SvarSlett
  17. Så utrolig fin <3 Det kommer til å bli en koselig begivenhet hver dag når den skal åpnes!

    SvarSlett
  18. Nydelig julekalender.
    Den faller nok i smak.
    Maska

    SvarSlett
  19. Wow, denne kalenderen var knall flott. Kjæresten din er en heldig kar :)

    SvarSlett
  20. Hei Henrikke! :)

    Du er bare sååå flink - jeg dåner neste her.. Du er også svært produktiv - og flink til å dokumentere det du lager og dele det med oss - kjempekjekt:) Denne julekalenderen er jammen så fin! De muffinsene også - og den LOen med vintage var så søt - og jeg likte så godt den rammen hvor du har malt med cracle paint. Du er også så snill og god med de overraskelsene på mail - håper du skjønner hvor takknemlig jeg er - jeg vet du bruker masse tid på det - så TUSEN TAKK! *KLEM* Lina

    SvarSlett
  21. Lucky kjæresten din altså.Denne var råfin :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails