onsdag 2. november 2011

StampARTic DT-call

For en liten stund siden la StampARTic ut et innlegg om en DT-call. Personlig så syns jeg at de er et fantastisk team, så utrolig talentfulle alle sammen. Så derfor lagde jeg et kort som min søknad. Her ser dere det. Nå er jeg blitt så heldig å få være en del av designteamet! 





Materialliste: 
  • Ark: Craft-Kartong og Vanila 
  • Mønsterark: My Minds Eye + gamle boksider
  • Blomster: Prima og Wild Orchids Craft 
  • Perler: Whiff of Joy 
  • Dies: Spellbinders, Oval and Scalloped Oval
  • Stempel: Nellie Snellen - Sharing a Cookie
  • Stickles: Christmas Red 
  • Fargelegging: Distress Reink
  • Annet: Epoxy stickers fra Etsy

9 kommentarer:

  1. Utrolig nydelig kort. Er ikke bare jeg som liker det stempelet nei..hihi

    SvarSlett
  2. Gratulerer med en velfortjent DT plads, Henrikke. (beklager jeg skrev fejl navn i mailen til dig, pinligt!)
    Det skal blive spænnende at følge dine creationer.
    Lækkert kort du har lavet.
    klem Dorte

    SvarSlett
  3. Utrolid nydelige julekort du lager:)

    SvarSlett
  4. GRATULERER!!
    Det var artig..! Nydelig bidrag til DT posisjonen!
    Flott satt sammen og Lekre små detajer!
    Skjønner godt at de valgte deg ! :o)

    SvarSlett
  5. Flott kort! Fine sammensatte farger -Blackcow-

    SvarSlett
  6. Kjempesøtt stempel!! Og nydelig fargelagt :)

    SvarSlett
  7. Så nydelig kort (som alltid :) ) Ikke overrasket ovee at de ville ha deg på DT ,det skjønner jeg godt.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails