torsdag 17. november 2011

Vintage LayOut

Vintage Layout

 Da jeg var på treff for noen ukers tid siden ville jeg så gjerne lage noe som var litt spesielt. Noe som gjorde treffet litt spesielt. Siden jeg bor langt vekke hjemmefra nå så savner jeg lillesøsteren min veldig. Derfor ville jeg lage en LO til å henge på scrapperommet av oss to. Etter en hel dag med tenking, plassering og pynting ser du resultatet. Jeg er veldig fornøyd med den og den henger allerede oppe på veggen min. Jeg har liftet en LO fra Nabon.





Materialliste
  • Kartong: Vanilla
  • Ark: Gamle boksider, papirposer og produkt-emballasje
  • Stempel: Tim Holtz Grunge Collection
  • Blomster: Prima, Wild Orchids Craft og I am Roses
  • Perler: Whiff of Joy 
  • Chipboard-pynt: Feen fra Dusty Artics
  • Annet: Chipboard ramme malt med cracklepaint + Pink Glimmermist + Hamptråd

9 kommentarer:

  1. For en nydelig vintage layout. :)

    SvarSlett
  2. Noe så vakkert!!! Utrolig lekkert pyntet. Elsker alt ved denne!

    SvarSlett
  3. Så nydelig LO, virkelig lekkert oppsett og så fine farger og detaljer med chipboard og perler og lag. :)

    SvarSlett
  4. Noe så vakkert, ja, den kan jeg nyte lenge :-)

    SvarSlett
  5. Lekker LO og så nydelig blomsterdekorering :)

    SvarSlett
  6. Rålekker.. Også så flott med så mange blomster.. Og alt papiret.. Me like..:-)

    SvarSlett
  7. Åh.. Denne var helt Nydelig!! Fantastisk!! Falt pladask for oppbygningen av LO´en.. Nydelig og Vakkert... Å de vakre pastell fargede blomstrene kombinert med det "gamle" vintage papirene ble Utrolig effektfullt!!
    Å når man vet at det kom fra hjertet!!...

    Nydelig!!

    SvarSlett
  8. Denne var utrolig lekker

    SvarSlett
  9. Lekker ,rett og slett. Liker veldig godt blomsterene du har brukt her,og så koselig å ha dette og se på når du sitter ved pulten og savner søstera di <3

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails