søndag 20. november 2011

Vintage Ramme ♥

♥ Vintage ramme 

I dag skal jeg vise dere bilder av en ramme jeg har dekorert. Den startet som en vanlig mørkebrun ramme. Den er sprayet med hvit maling. Deretter har jeg brukt fotfil rundt på kantene for å få den til å se slitt og gammel ut. Jeg har fjernet glasset slik at jeg kunne pynte med roser og andre ting som stikker litt ut. Denne henger på veggen på hobbyrommet mitt. Se slutten av innlegget for materialliste. 




Materialliste

  • Ramme: K-Mart 
  • Ark: Gamle boksider 
  • Punch: Martha Stewart Butterfly 
  • Blomster: Prima og Wild Orchids Craft 
  • Annet: Seam binding 

6 kommentarer:

  1. Nydelig ramme og herligt pyntet..ha en fin kveld videre...

    SvarSlett
  2. Flott ramme. Fin måte å utnytte ting som kanskje ellers ikke hadde blitt brukt.
    Ha en forsatt fin kveld.

    Marit

    SvarSlett
  3. Flott bildemontasje du har laget. Lekkert.

    Også har du "innredet" bloggen din så fint til jul. Koselig :-)

    SvarSlett
  4. Så kult med den rammen.Og den ser jo gammel og shabby ut og..:)

    SvarSlett
  5. Så Utrolig smart å ta bort glasset å dekorere med blomster!!! Fantastisk Stilig!!!
    Så koselig å ha "dine kjære" på veggen på hobbyrommet!! :o)

    SvarSlett
  6. Sånn en lekker ramme du har dekorert. Tenker du koser deg med de flotte bildene hver gang du scrapper.
    Nydelig blomsterarrangering også.

    Klem Renate

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails