lørdag 10. desember 2011

Luke 10: Brette-Julekort

Brettekort & Gavepose l


I dag har jeg laget et spesielt kort til dere. Så det på en blogg for en stund siden og nå finner jeg ikke linken igjen. Uansett her er det. Det er en papirpose som er brettet i to. Noe som gir den to åpninger. I den ene har jeg laget en tag til å skrive en hilsen på. Mens de to andre mini-tagene i den andre bretten er to poser med mint-te. 



Materialliste:
* Kartong: Vanilla and kraft (+papirpose) * Mønsterark: Kaiser Craft og gamle boksider * Stempel: Magnolia Christmas Collection * Dies: Nellie Snellen Multi Frame Oval, Magnolia leafe-dies og Sissix Tim Holtz - Pine Cone die * Fargelegging: Distress Inks * Annet: Kanter er svertet med Distress inks Walnut Stain, Crackle Paint - Picket Fence på konglene og dymo i svart og klar 

l

9 kommentarer:

  1. Dette var en kjempefin og lur måte å bruke en papirpose på. Takk for det, denne skal jeg prøve.
    Ønsker deg en fin lørdag
    Klem Kari-Mette

    SvarSlett
  2. Jeg har masse papirposer liggende her, takk for kreativt tips. Dette kortet var skikkelig lekkert :)

    SvarSlett
  3. så lekkert kort, et slikt et ønsker eg meg, skal jammen meg prøve å lage et :)

    SvarSlett
  4. Såååå Kuuuult!!.. Denne er Perfekt til noen som trenger litt ekstra omtanke!!.. Utrolig Stilig!.. Likte måten du har pakket inn teposene på!.. Stilig altså...
    Liker sånn brun kartong farge så godt.. Så kanskje jeg skal begynne å dekorere flere papirposer.. :o) Å så har du satt den sammen med så fin lys blå farge.. Nydelig søt Tilda ... Flott fargelagt også.. :o) Å Dymoen kom til sin rett her.. :o)

    SvarSlett
  5. Vakkert kort! Supergod ide, Takk for det :-)
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  6. Super flot kort, og sikke en god idé ! Det skal jeg helt klart prøve. Mange tak for det og god søndag...

    SvarSlett
  7. Så fint kort - og lur variant av papirposekortet - legger meg det på minnet;-)

    SvarSlett
  8. Dette var jo bare lekkert!! <3

    SvarSlett
  9. Utrolig flott posekort du har laget! Kjempefin:)
    Hilsen Lina

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails