søndag 11. desember 2011

Luke 11: Kjøleskapsmagneter med pebbles

Kjøleskapsmagneter ♥ 

I dag skal jeg vise dere hvordan vi kan anvende alle de flotte diesene til Nellie Snellen til andre ting enn bare kortlaging. Jeg har nemlig laget kjøleskapsmagneter. Jeg har brukt to av de nyeste diesene du finner i nettbutikken; Multi Frame Dies Round Lilly, Multi Frame Dies Incire Flower nr. 2 og Multi Frame Dies Square Lilly. Disse er virkelig dekorative i seg selv.




Materialliste
  • Mønsterark: Ukjent 
  • Ark: Craft Kartong og White Bazzill 
  • Pebbeles: Epoxy Stickers fra Etsy, Square og 1"
  • Stempelpute: Tim Holtz, Walnut Stain

8 kommentarer:

  1. Herlige kjøleskapsmagneter:-) Har et par av diesene til Nellie Snellen selv og hatt planer om å lage noen kjøleskapsmagneter... Hmm, på tide å gjøre noe med de planene ser jeg;-) Ha en strålende søndag:-D

    SvarSlett
  2. Njå <3, de var kjempe søte! Og en veldig god julegaveide til besteforeldre som har alt :)

    SvarSlett
  3. så fine disse er.
    masse fint i bloggen din.

    SvarSlett
  4. Nydelige kjøleskapsmagneter.
    Fine julegaver.

    SvarSlett
  5. Må si du er produktiv i Desember da...
    Jeg får ikke tid til noen ting.. Huff å huff..

    Men disse kjøleskap magnetene er jo utrolig søte da... Å en kjekk liten gave om man har lyst til å gi en liten oppmerksomhet!! :o)

    SvarSlett
  6. Så utrolig oppfinnsomt..du er et oppkomme av ideer altså. Og her kan man jo bare bruke fantasien,og lage tekster og private bilder også :)

    SvarSlett
  7. Lekre kjøleskapmagneter du har laget! Ordentlig fine var de - og igjen så har du laget noe jeg ikke har sett før - det er alltid spennende å følge med på hva du lager for det er ikke helt det samme man ser overalt. Lina

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails