tirsdag 13. desember 2011

Luke 13: Kjøleskapsmagneter

Kjøleskapsmagneter ♥

I dag skal jeg vise dere flere kjøleskapmagneter med de flotte diesene til Nellie Snellen. Jeg har brukt to av de nyeste diesene du finner i nettbutikken; Multi Frame Dies, Round Lilly og Multi Frame Dies, Square Lilly. Disse er virkelig dekorative i seg selv.

Tekstene på magnetene mine er Live, Love, Laugh, en liten klisje-ting mellom meg og kjæresten min. Syns det gjør det litt personlig og så er det kjekt å pynte litt i den nye leiligheten vår.





Klem fra Henrikke

8 kommentarer:

  1. Disse er så utrolig koslige :o) Hva bruker du slags magnet for å få de til å holde seg oppe?

    SvarSlett
  2. Disse er så søte pynter opp enhvert kjøleskap:-)

    SvarSlett
  3. Disse var koselige! Tror jeg må prøve meg på noen sånne- koselige smågaver!

    SvarSlett
  4. Her var det jammen kommet masse lekkert!
    Kjøleskapsmagnetene, var kjempeflotte og er supre gaver å gi bort. Må nok prøve meg på noen slike jeg også.
    Skikkelig inspirerende å se alt det flotte du lager :-)

    Klem, Tone.

    SvarSlett
  5. Så fine.Tror jeg fikk ideer til venninnegaver nå :) Likte ordene du har brukt her,er det rubbons eller skriver du så fint ?

    SvarSlett
  6. Du er så kreativ og flink, nå fikk jeg noen julegave tips ;) Blir inspirert av å se i bloggen din ;)

    SvarSlett
  7. Du er virkelig en kreativ sjel! veldig stilige =)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails