onsdag 14. desember 2011

Luke 14: A warm gift

A warm gift  b


Hi everyone! 

Today I have focused on gifts that can be nice to give to someone before christmas. Not like a christmas-gift, but jsut a little warm greeting in the cold days. I made a tutorial on one of my creations (you will find the link futher down) and than I´ll show you pictures on the three others. 


The first one is the tea-bag with a tag. A nice gift. And by using your die in the way we did, by placing iy diagonal you get a really cool tag. You can find the tutorial here



The next on is a box filled with coffee. In the box I made two seperate rooms so I can have two different types of coffee in the box. And than I made a lid out of plastic and placed it on the top. The ribbon keeps the lid on it´s place.  



A lot of people get sick around christmas times. This is a really cute gift to someone if you know that they are not feeling well. And even better, combine this one with a boc of coffee or tea and make them a warm greeting with the best wishes. 



The last one is a simple glass filled with tea. It´s nice just as a little greeting to someone. Maybe you know a student how has his or hers head in the books now? It´s the big examination-period. 




That was just four small tips if you want to give someone a nice, warm greeting in the winter right before christmas. Hope you enjoyed. 

Hugs from Henrikke  b

11 kommentarer:

  1. Så mange fine tips til smågaver! De skal jeg ta med meg til neste jul:-D I år har jeg gått for hjemmelaget konfekt og flasker med korn/frø til å bake brød av:-) Ha en superfin onsdag:-D

    SvarSlett
  2. Takk for tipsene.
    Herlige stempler du har brukt her.
    Ha en fin førjulstid. :)

    SvarSlett
  3. For noen flotte gaver!
    Så koselig boksen med musa Henry var :-) Nydelig fargelagt også :-)

    Klem, Tone

    SvarSlett
  4. Så flotte gaver. Masse inspirasjon å hente her. ;)

    Hilsen Beatrice

    SvarSlett
  5. så mange flotte gaver du har laget.

    SvarSlett
  6. Nå må jeg komme igang jeg også... Det bare spruter ut med kreativiteter fra deg... Sååååå Imponert....
    Å så kjekke fornuftige gaver.. Alt kommer godt med..
    Selv har jeg sluttet å gi venninne gaver.. da jeg følte at jeg druknet i mange fine ting.. som jeg egentlig ikke hadde bruk for.. Istedetfor gir jeg noen gaver til Bymisjonen.. som sikkert kommer til mye bedre hjem enn hos oss.
    Dette skulle jeg gjerne fått ånden over meg til å lage til neste år.. Også som gave til Bymisjonen.. Det tror jeg må være mitt mål..
    En selvpyntet dekorasjons glass.. med nidar marsipan oppi..

    Du innspirerer!! :o)

    SvarSlett
  7. Her var det mange bra ideer til julegaver til de som har alt! Takk for flott inspirasjon :)

    SvarSlett
  8. Så superflotte små gaver. :)

    SvarSlett
  9. WOW.. her var det MYE fint... oida

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails