torsdag 15. desember 2011

Luke 15: Magnolia Julekort

 Julekort r


Dagens luke inneholder julekort! Nå antar jeg at de fleste begynner å bli ferdige og har sendt ut julekort, men hvis ikke kan du kanskje finne litt inspirasjon her? 


(Desverre ble stempelet-motivet mitt utvasket i og meg at jeg mistet en hel flaske med vann over kortet mitt. Siden jeg farger med vannfarger så gikk veldig mye vekk.)

Materialliste: 

  • Ark: Magnolia 
  • Kartong: Lilla, kraft og vanilla
  • Punch: Fiskars 
  • Dies: Tim Holtz - Pine Cone Die og Magnolia Leave die 
  • Stamp: Magnolia Christmas Collection + Post-stempel 
  • Snøfnugg: Cricut - Winter Wonderland 
  • Perler: Whiff of Joy
  • Fargelgging: Distress Reinks 
  • Blomster: Wild Orchids Craft 
  • Annet: Crackle Paint - Picket Fence 


5 kommentarer:

  1. Kjempeflott julekort og nå nørmer julen seg raskt:)

    SvarSlett
  2. Det var et lekkert kort.
    Ikke så gøy med uhell på pulten.
    :)

    SvarSlett
  3. Nydelig..du må få deg veltesikkre kopper ;) Men godt det ikke ble ødlagt da :)

    SvarSlett
  4. Dette kortet ditt er bare så vakkert Henrikke.
    Ser ikke i hele tatt at du har sølt vann her. Ble et flott resultat som du har presentert her i alle fall.
    Vakkert pyntet og flott maskert.

    Klem Renate

    SvarSlett
  5. Dette var Nydelig.. Selv om du tippet en vannflaske over..
    Nydelige farger.. Å den border puncheren nederst... Nyyyydelig.. Hva er det for slags punch.. Klarer ikke å kjenne den igen.. :o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails