lørdag 17. desember 2011

Luke 17: Julegavetips til store og små

Knagger g

Har du lyst til å gi en personlig gave til tantebarn eller dine egne unger?? Hva med å lage de noen knagger som enten kan henge på rommet eller badet og lignende?? Disse har jeg laget til meg selv for å ha hengende på hobbyrommet. I stede for en pebbles i midten kan du godt bruke navn eller bilder for å gjøre gaven personlig. 

Her har jeg brukt Nellie Snellen Multi Frame Round Lilly dies. Har lagt alle trykkene mine lag på lag i forskjellige farger og brukt 3D-puter til å skape litt høyde på noen av de. Deretter har jeg bare limt de på noen knagger jeg kjøpe på butikken med slik klistre-lim bakpå. 



Klem fra Henrikke 

g

5 kommentarer:

  1. Du er bare så kreativ - og alt du tar i blir jo vellykket :)

    En fryd å stikke innom bloggen din. Disse knaggene var skikkelig flotte.
    Ønsker deg en fin helg

    SvarSlett
  2. Denne var skikkelig artige da... Må legge på minnet til jeg skal få mitt eget hobbyrom. Kanskje ungene må få slike først...

    Klem fra Gro
    Plundis

    SvarSlett
  3. Så kjempe lurt gavetips :) Fine var de......men hvor finner jeg de søte passe store knaggene ;)
    Bare ut å lete kjenner jeg :)
    Spennende å følge med hva som er i neste luke :)

    SvarSlett
  4. For en fin ide.. takk for at du deler

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails