fredag 2. desember 2011

Luke 2: Julegave tips

t Luke 2: Boks med magneter t

Andre luka på adventskalenderen i dag! Det er jo så kjekt, men her i bloggen betyr det at det andre innlegget i desember kommer ut. I dag skal jeg vise dere to bokser jeg har laget i julegaver til besteforeldrene mine. De er fylt med kjøleskapmagneter. 

Her ser dere den første boksen: 



Den andre boksen er svært lik, bare litt andre farger og en liten ekstra pynt på sløyfa. 



Materialliste
  • Boks: Fra Australsk butikk
  • Dies: Nellie Snellen 
  • Ink: Distress Ranger, Walnut Stain 
  • Mønsterark: My Minds Eye 
  • Kartong: Kraft og Vanilla 
  • Bånd: Wild Orchids Craft 
  • Blomster: Wild Orchids Craft 
  • Perler: Wil Orchids Craft 


Så der har dere enda et julegavetips. Håper dere koser dere!! 
Klem 
t

9 kommentarer:

  1. Rigtig flot boks. God ide med magneter til køleskab.

    SvarSlett
  2. Kjempefin boks. Jeg gleder meg til å se mer både her og hos Kortgleder.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott boks og de magnetene var og flotte. Sist men ikke misnt en flott gave ide. :)

    SvarSlett
  4. Så nydelig. Likte veldig godt det sarte og duse uttrykket på denne boksen. Og magnetene var nydelige.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Så søt boks(måtte logge inn med riktig konto)

    SvarSlett
  7. Fy søren så flott! Du er virkelig dyktig altså!

    Så fin blogg du har.

    Klem fra Trollkjerringa

    SvarSlett
  8. Å ... Så lekkert!... Hvis jeg skulle ha dekorert en slik box.. ville jeg ha dekt til hele boksen.. å det ville blitt stygge bretter å kanter.. Det ble jo rålekkert med orginal farge .. Med nydelig pynt på. Flotte farger..
    For en orginal gave til besteforeldre..

    SvarSlett
  9. Så nyyydelig denne boksen var. ;-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails