onsdag 7. desember 2011

Luke 7: Julepynt

Juledekorasjon z

Jeg ville så gjerne lage noe spesielt som jeg kunne ha stående på bordet i jula. Så jeg har laget denne dekorasjonen. Har fått en del spørsmål på pris så jeg tenkte jeg skulle skrive en prisliste på slutten. 




Prisliste for dekorasjon i australske dollar:
(se nederst for norsk totalbeløp):
Julegreiner: 5 dollar
Gull-oppsats i midten: 4 dollar
Stjerner: 2 dollar
Nøtter: 6 dollar
Sølv-bær: 3 dollar
Julekuler: 3 dollar
Anis-stjerner: 4 dollar
Lysestaker: 2 stk. for 6 dollar
Oasis: 4 dollar
Kvister: 3 dollar
Gullspray: 4 dollar
Blankspray: 4 dollar
Brune pyntekuler: 9 dollar
Krukke: 5 dollar
Kongler: Gratis

Totalpris: 62 dollar = 370 norske kroner  

Ellers så trenger du en limpistol, lim patroner, tapetkniv til å skjære oasis og god saks til å klippe julegreinene (jeg kjøpte et helt juletre i plastikk). Dette er ikke vanskelig å lage. Begynn med å fyll krukken din med oasis. Lim den fast. Deretter bygde jeg opp lysestakene mine i midten med mer oasis. Så tok jeg de største pyntegjenstandene; konglene og de brune kulene. Bygg på med julegreiner rundt. Fyll på utover. Når du er ferdig og fornøyd, spray dekorasjonen din med blank-lakk. 

Klem fra Henrikke

z

9 kommentarer:

  1. Kjempeflott dekorasjon. Så flink du er. ;-)

    SvarSlett
  2. Nyydelig! Så kjekt med hjemmelaget julepynt, mye flottere enn all annen pynt =D

    SvarSlett
  3. Den var kjempe lekker! :)

    SvarSlett
  4. Nydelig Te-lys dekorasjon!!.. Den var helt i min gate!!

    Lekker!!

    SvarSlett
  5. Superflott dekorasjon du har laget!! Du er jammen meg kreativ altså :)

    Klemmer Plundis

    SvarSlett
  6. super nydelig dekorasjon, kjempe flink er du ...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails