mandag 26. desember 2011

Topp 10 - 2011 - DITT VALG

STEM !! VOTE !!

Nå er det tid for topp 10 igjen! Og denne gangen har jeg valgt ut mine 10 favoritter, men jeg vil veldig gjerne at du skal rangere de. Den oppdaterte listen vil komme ut på nytt års-aften og mine topp 10 vil være valgt ut av dere. Så bare stem i ruten til venstre her. Legg gjerne igjen en kommentar på hvorfor akkurat den du har stemt på er din favoritt blant mine favoritter! Takk! 
<--

I need to pick my top 10 creations for 2011, but I need your help. Please vote in the box to the left. The numbers are the same as the numbers before each creations. The top 10 list will be relased on 31th of December. Pleace leave a comment on why you have chosen the card/creation. Thank you so much! 
<---

Mine topp 10 fra 2011 i vilkårlig rekkefølge kommer her: 

1. Innlegget om påskeeggene finner du her. Påskeeggene har veldig utradisjonelle påskefarger, men jeg elsker polka-prikke-båndet og de store lilla rosene. 

2. Dette bursdagskortet finner du her. Her hadde jeg akkurat begynt med distress-inks og derfor må dette kortet på listen. Samtidig var dette en av de første gangene jeg turte å leke meg litt med andre farger. 

3. Cupcaken min finner du her, elsker fargene. Den gir en skikkelig romantisk og herlig vintage følelse.  

4. Min vintage LO av søskenbarnet mitt finner du her. Denne LOen betyr veldig mye for meg, søskenbarnet mitt var bare 1 mnd. da jeg drog til Australia, så jeg gleder meg til å se henne igjen. 

5. En av mine seneste kort, DT hos StampARTic og jeg bare elsker papirene og stemplene, derfor er dette fort på favoritt-listen min. Du finner innlegget her. 

6. Dette er en av de sjeldene gutte-kortene du finner på bloggen min, men jeg kunne jo ikke svikte kjæresten min til hans 30-års dag, så kort ble det. Å jeg elsker vintage følelsen kortet gir. Du finner kortet her

7. Vi har bestemt oss for å reise på sommer/vinter-ferie til Fiji i 2012, og i den anledning har jeg laget en sparebøsse. Bare for å putte småpengene våre en plass. Du finner den i dette innlegget. 

8. Mitt første og så langt eneste shakerkort, jeg elsker fargene i dette kortet, men også oppsettet. Du finner det postet her

9. Her har du påskekortet mitt. Igjen har jeg prøvd meg på litt andre farger, og det var så gøy! I tillegg vant jeg hovedpremien i StampARTic med dette kortet og det var bare ekstra gøy. Innlegget mitt finner du her

10. Her er den siste hjerteboksen jeg har laget i år. Igjen er det fargene jeg er helt forelsket i. De er nok i den samme romantiske stilen som cupcaken. Uansett, boksen finner du her

Tusen takk! Klem 

22 kommentarer:

  1. Så mye flott du har laget:) Jeg fikk lyst å rane kakeboksene etter at jeg så cupcaken:))
    Juleklem

    SvarSlett
  2. Jeg stemmer for prinsesse LO'en, skikkelig gjennomført vintage :) herlig!

    SvarSlett
  3. Syntes Loen din er helt fantastisk.

    SvarSlett
  4. Utrolig mye flott å se på i bloggen din.
    Du er dyktig!
    Jeg ønsker deg ei fortsatt fin julefeiring!
    Klem, Merete

    SvarSlett
  5. Nydelige kreasjoner alle 10. Jeg klarer ikke bestemme meg mellom hjerteboksen og prinsesse LO'en :-)

    SvarSlett
  6. Hvordan kan man bare velge 1 ? Det er jo like nydelig det meste! Jeg må titte en gang til :)

    SvarSlett
  7. Jeg må si hjerteboksen, men det var ett vanskelig valg. Mye fint der

    SvarSlett
  8. Hei på deg !! :)
    For det første...så artig at du legger ut en avstemming....noen ganger har man en helt annen mening om hvem som er finest selv enn hva andre synes, så det er gøy å se :)
    For det andre....dette var ikke lett. Så mye flott jo. Er jo umulig egentlig å bare velge èn.

    Jeg havnet imidlertid til slutt på det brune julekortet...for jeg synes det var så gjennomført og stilig med tau og frimerker og pynt og ja alt :)

    Takk for titten og fortsatt God Jul :)

    SvarSlett
  9. Ih, hvor er det et svært valg!! De er jo smukke alle 10, men cup caken fik min stemme. Den er bare såååå skøn. Lidt anderledes end det man ellers ser og i de lækreste farver :)

    SvarSlett
  10. Å såmye flott du hadde laget, vanskelig å velge for at er jo like flott:)
    Ha en forsatt fin romjul:)

    SvarSlett
  11. Alltid moro å se her inne, min største favoritt her er 5ern <3<3<3 Brune julekortet, farger detaljer alt er bare helt fantastisk <3 Tenk den dagen jeg når dit :)

    Gleder meg til å følge deg i 2012 <3

    SvarSlett
  12. Min favoritt var nr 4 vintage LO.. Tror det er det sarte mot det røffe.. eller de varme bruntonene mot det sort hvitt bildet.. ..
    Nydelige Detajer.. søtt og Flott!.. Vakker LO.. -Nydelig utført..

    SvarSlett
  13. Syns stilen din er så utrolig gjennomført, et skattkammer å besøke bloggen din og se på alt det lekre! Liker spesielt godt vintage LOen, fargevalget er bare lekkert!

    SvarSlett
  14. Stemte på påskeeggene jeg - rett og slett for de var så vakre, det var forresten alt sammen så det var vanskelig å velge :) Men falt kanskje for elegansen i eggene :)
    Ha en fortsatt fin romjul, og et riktig godt nytt år!
    Klem, Bente

    SvarSlett
  15. Utrolig mye fint du har laget i år Henrikke!
    Jeg har tre prosjekter på toppen: 4, 5 og 6. Tror det ender på kort nr. 5 som det fineste:-D Godt nyttår!

    SvarSlett
  16. Dette var ikke lett nei... stod mellom vinterkortet(nr 5) og eggene, og endte til slutt med eggene:-).
    kjempeartig at du har lagt ut en avstemming på denne måten.

    Ønsker deg et godt og kreativt nytt år.

    SvarSlett
  17. synes alle var fine jeg kunne lakt inn en stemme på alle sammen, men hvis skal bare velgeen som ikke er lett blir det kort nr 5.

    SvarSlett
  18. Mye lekkert, men falt for nr 5 - vinterkortet:)
    Helt herlig!

    SvarSlett
  19. Fantastisk mye lekkert!! Du er så utrolig flink. Elsker den vintage stilen din og alt er like gjennomført enten det er kort, LOer eller andre ting du lager. Vanskelig å velge seg ut en favoritt her, og jeg bikker mellom påskeegget og LOen av søskenbarnet ditt.

    SvarSlett
  20. 4,5,6 Fy søren så mye fint, men det er det alltid her inne :) Alltid kos og snoke innom. Godt nytt år :)

    SvarSlett
  21. såå mye fint!! Fantastisk alt sammen, gleder meg til å se mer i 2012 =D

    SvarSlett
  22. Helt fantastisk... BRAVOOO, jeg elsker stilen din. Og prinsesse LO din kan jeg se på i timesvis..:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails