onsdag 22. februar 2012

Blue Tilda Card

Last weekend I was so lucky that I got to go with Scrappidoo at Brisbane Paper and Craft Festival. So I did some shopping. Some beautiful papers, some amazing dies and some cute rub-ons. So this card was just to try out all the new stuff that I got. The doillie in the back is a dies from Cherry Lynn. The card is made out of XL-dies from Quick-Kutz. On this card I´ve also used the new Tilda that I bought for a couple of weeks ago. The heart in the back on my Round and Scalloped Spellbinders is a Kaiser Rub-on. Inside and on the back of my card I have also used my new Walzing Mouse stamps. These stamps fit perfectly in the Spellbinders dies. Here I have used Lable 4. As usual the flowers, pearls and brads are from Wild Orchids Craft. 

Hugs from Henrikke

17 kommentarer:

  1. Kjempe flott kort. :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Såååå lekkert Henrikke :O)
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Så flott og likte godt fargene deu hadde brukt:)

    SvarSlett
  4. Ååå dette var nydelig!!Herlig fargesammensetning, og flotte detaljer.

    Eva Gro

    SvarSlett
  5. Nydelig kort, både i form og farge og pynt. Lurer på en ting jeg - hvilken maskin har du om dette er en XL dies? Kan jeg bruke big shot?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Janne-Lise! Jeg trodde ikke disse diesene kom til å passe i min vanlige Cuttlebug, men det gjorde den!!! Så det er bare en helt vanlig Cuttlebug og ikke noe hokus pokus! :)

      Slett
  6. Dette er noe av det flotteste jeg har sett på veldig lenge!!!! Farger, form, stemning, fargelegging og pynt...jeg elsker ALT på dette kortet!!!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  7. Fantastisk nydelig kort! :)

    SvarSlett
  8. Helt fantastisk flott.... :-) Og det blir shopping på meg meg ja ;-)

    SvarSlett
  9. Dette kortet var skikkelig lekkert !!
    Nydelig blonde,motiv og pynt.

    Kjersti

    SvarSlett
  10. WOW WOW WOW <3<3<3
    Utrolig lekkert,
    så herlige gode farger sammen :)

    Har prøvd og søke opp det hjerte du har, men finner det ikke.....
    Har du noen hint om hvor jeg kan få tak i de?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvilket hjerte mener du Ellen??

      (Det hjerte på bilde er en rub-on)! :)

      Slett
  11. Jeg vet jeg er veeeeldig treg til å legge inn en kommentar på dette kortet, men jeg har jo kommentert det andre steder, og det er altså såååå fint!!! Og bildene er fine, men de viser jo ikke hvor fint kortet er i virkeligheten!! Heldige meg som fikk det! Tusen tusen tusen takk nok engang!!

    SvarSlett
  12. Ååå, nok et herlig kort! Og synes det blir skikkelig fint med de XL-diesene. Er nok fare for at jeg trenger sånne selv... :-)

    SvarSlett
  13. Her var det mye flott innspirasjon :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails