mandag 14. mai 2012

Dinosaur Card

Hei alle sammen! 
I dag er det min tur til å vise dere litt inspirasjon. Jeg har laget et kort sammen med en liten "skål". Den lille skålen har jeg fylt med Smartis. Eventuelt kan du fylle den med andre ting som gaver, penger osv. På denne kortet og på skåla har jeg brukt de nye punchene fra Tonic. Disse fungerer så bra. De er tannhjul puncher så de er kjempe lette å trykke ut. På kortet har jeg brukt dinosaur stempel fra Wild Rose. Diesen er fra Nellie Snellen. 
******

Hi everyone!
Today it´s my turn to show you some inspiration at Kortgleders blog. I have made a little card with a little blue bowl on the side. I filled the little bowl with some Smartis. If you don´t want to fill it with chocolate you could always put your gift or money in the bowl. On the card and the bowl I have used the new punches from Tonic. They are punches made with gears and they are so easy to punch. It´s like a dream. In the card I have used the dinosaur stamp from Wild Rose Stamp. The dies are from Nellie Snellen. 
******

Her er noen detaljebilder tatt fra forskjellige vinkler. 
******

Here you can see some detail photos taken from different angles. 
******

Hugs from Henrikke 

3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails