lørdag 26. mai 2012

Whiff of Joy "Christmas Stocking"

Hi everyone! 

You need to start early to get all the christmas cards ready for 24th December. So I am trying to make at least one a month. So this is the one for May. I have used the adoreble stamp from Whiff of Joy and masked it together with this amazing stamp from North Star Stamp from Norway. I have also used the dies from Whiff of Joy. All the papers are from Maja Design. 
Inside I have used another stamp from North Star Stamp. 
Hug from Henrikke

4 kommentarer:

  1. Så flink du er som er godt i gang med julekortene. Jeg klarer ikke å komme i gang før romjulen jeg... hi hi... så familien min får gjerne nyttårskort ( eller ikke kort i det hele tatt:-))

    Kortet ditt er nydelig, stempelet er så søtt, og så fint det ble med kombinasjonen av tekststempelet.

    Ha en fortsatt God Pinse!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. This is so sweet and you are so on top of things by starting your Christmas cards now :)
      Hugs Jeanette xxo

      Slett
  2. Herlig julekort dette her. Minner meg på at jeg skal starte tidligere med julekortproduksjonen i år (sier det hvert år). Nå er det faktisk rene Australia temperaturer her i Norge - og det er helt supert. Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  3. Nydelig kort.. å fy flate så flink du er.
    Flottte farger og oppsett. Kult med den teksten på innsiden!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails