lørdag 1. september 2012

Copic GiveAway

*** This post will be on the top of my blog for the next two weeks***
***Scroll down to see newer posts***

Hi everyone!! 

I got an extra case when I was collecting my tokens in the Australian Copics Reward program. So I was thinking, what about giving it away to some of my really nice blog-friends?? This Copic case can hold ALL your copics and you can also remove the sides inside if you want to. I have one and I use it when I go somewhere, when I travel or just on my bench. It can be vertical and horizontal. It is just really great! (The Copics in the bag is not included.) And yes, this time I ship internationally! I even have a second prize to give away, its a little marker case if you wanna bring some markers to the bus or like me, to the airport!

The give-away will las to the 1th September! 
There is only two things you have to do: 
1. Become a follower of my blog
2. Add your name to the linky in the bottom of the page

23 kommentarer:

  1. Hei så fantastisk flott at du vil gi vekk Copic bagen. Du har en kjempeflott blogg og nydelige kort. Klem fra Anne-Elisabeth. K Helland

    SvarSlett
  2. Hi Henrikke, have to clean up? Wish you very good coming weeks. Thinking of you!
    Hugs Ing

    SvarSlett
  3. Så snill du er, jeg vil gjerne være med i trekningen om denne. Har lagt meg til som følger, og det burde jeg egentlig gjort for lenge siden, for jeg titter ofte innom hos deg! Du lager veldig mye fint!

    SvarSlett
  4. Lagt med til som følger hos deg =) Mye flott å se her inne =) Gleder meg til å følge deg videre =)

    Tuuusen takk for muligheten til å vinne denne fantastiske candyen !

    Klem Marielle Jakobsen

    SvarSlett
  5. Wow! i would take the change to win this faboulus candy!
    Thank you!

    Greets Claudia

    SvarSlett
  6. You are so Generous, Thanks for the chance to win!!

    Hugs,
    Patricia

    SvarSlett
  7. Wow, for en flott give away du har...
    Så må jeg jo bare si at du er vannvittig flink å fargelegge....
    Kortene i innleggene under her er bare ett syn.....

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  8. Wow this is a gorgeous candy i take a chance to winn. I will be a follower of your blog, you make such beautiful things.
    Its on my blog too, the candy.
    Hugs Astrid

    SvarSlett
  9. Det er på tide at jeg blir følger her nå, jeg liker virkelig å beundre mesterverkene dine. Ønsker deg og dine en riktig god helg. Klem:)

    SvarSlett
  10. Kjempeflotte kort du lager og ikke minst kjempeflott giveaway. Det hadde vært noe å lagret tusjene sine i :)

    SvarSlett
  11. Jeg er så glad jeg fant bloggen din!!!! Det er kunstverk du lager og presenterer her!!!! Jeg blir selvfølgelig mer enn gjerne med på candyen din også!

    Klem, Hege:)

    SvarSlett
  12. Das ist ein tolles Candy.
    Mache gerne mit und bin nun auch verfolger von den tollen sachen wo du machst.
    Und meinen Link hab ich auch eingetragen.

    Lg Manu

    SvarSlett
  13. Så vannvittig kul denne var :) Takk for sjangsen for å vinne :))

    SvarSlett
  14. Therese Engebretsen21. august 2012 kl. 17:33

    Kjempe fin blog du har.
    Gleder meg til å se videre hva du lager.

    SvarSlett
  15. Takk for at jeg kunne delta i denne trekningen :) lagt meg til som følger av deg, var på tide det for jeg kikker stadig på siden din. Masse fint du lager :)

    SvarSlett
  16. Hei, da har jeg lagt meg til som følger her i bloggen din. Velkommen tilbake til Norge, det er nok noe kaldere her på Møre enn det er i Australia. Ha en fin flytur. Mens du flyr i mange timer, kan jeg kose meg her i bloggen din. Du har jo såååå mye fiiint her inne.

    Klem fra Sissel ;-)

    SvarSlett
  17. God dag !
    Her var det masse flott å se og la seg inspirere av.
    Så deg følger jeg gjerne :)
    Og for en herlig candy du har da :))) Er lov å krysse fingre for den "x" ?

    Hilsen Berit

    SvarSlett
  18. FOR en give away da, Henrikke!!!♥:) Men, du lager jo såå masse lekkert, så jg har ikke noen problemer med å både legge dette til bloggen min..og linke deg videre♥!!:)
    Ønsker deg en superduper dag!;)
    Klem fra Ellen

    SvarSlett
  19. Wow how fabulous. I'm always re-housing my copics - how wonderful to have the correct storage. Thank you for the chance. Fabulous blog, am a follower.
    Best wishes, Sharon

    SvarSlett
  20. Vil gjerne være med i giveaway- men jeg får ikke til å legge meg til i listen. Har lagret bloggen som en av favorittene mine også- for her var det jaggu meg mye spennende å se på.

    SvarSlett
  21. Har JEG vunnet denne SUPERFLOTTE Give awayen!!??? Måtte trykke på linken først, for å se...ååå gurimalla, det er det flotteste jeg har vunnet i HELE mitt liv..og det begynner å bli langt nå, hihi!!::åååhh..snakk om å få forandra hjerterytme da..og jubel i taket, så alle naboer kan høre meg♥♥♥!!!:) Tuuusen ♥-takk, Henrikke, det var utrolig raust av deg, og jeg tror neppe noe ville blitt MER glad enn meg, i hvertfall♥♥♥!!!:))) Jiiiippi..tjo og hei, her tar jeg en seiersdans, før jeg mailer deg...mmm!;)))
    Godkleeem fra meg♥!:)

    SvarSlett
  22. Fy filler'n, Henrikke..noe såå flott!! Jegmåtte inn å se på den igjen jeg, og den er perfekt for meg, som elsker å reise!;))♥. Jeg kommer dessverre ikke inn på Gmailen min idag, pga feil passord..og som straff må jeg vente 24 timer!? Men, sender deg mail, så fort jeg kommer inn♥!!:)
    Du aner ikke hvor glad jeg ble!!:)
    Klem, Ellen

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails