mandag 1. april 2013

Criss-cross-card with Tilda


We are just starting up a new thing over at Papirplaneten! It´s a Magnolia Inspiration Challenge. We will have a new challenge ready for you ever 1th of each month. Here is the card I have made. I have used the new papers from Maja Designs Vintage Spring collection. My Magnolia is from the With-Love-collection. I have masked here together with a text-stamp from KaBoks. On the heart I have used glossy Accent and glitter. My flowers are from Wild Orchids Craft and from Kort og Godt. 

Vi har startet opp en ny ting på Papirplaneten og jeg var så heldig å bli spurt om jeg ville være med å inspirere. Her vil det komme en ny Magnolia utfordring den 1. i hver mnd. Bare trykk på banneret og du kommer rett inn på bloggen. Her er kortet jeg har laget. Jeg har brukt de nye papirene fra Maja Design sin Vintage Vår kolleksjon. Magnolia stempelet jeg har brukt er fra With-Love kolleksjonen, og jeg har maskert det sammen med et tekststempel fra KaBoks. På hjertet har jeg brukt Glossy Accent og glitter. Blomstrene mine er fra Wild Orchids Craft og Kort og Godt. 
Here are the Copics I have used: 

14 kommentarer:

  1. so sweet henrikke!! those papers are STUNNING and love the flowers on here :)

    SvarSlett
  2. Heisan. Utrolig flott kort!! Knallfint farget. Jeg lurer litt på hvordan du får laget den stripa under kortet som viser hvilke farger du har brukt? Klem

    SvarSlett
  3. Så underbart vackert!

    KRAM SUSY

    SvarSlett
  4. Så nydelig, rent og lekkert og likevel veldig pyntet! :)
    Flotte farger!

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  5. Hei i dag har jeg funnet denne flotte bloggen :-)
    Og WOW så mye fint du lager ! Gleder meg til å følge denne bloggen videre.
    Ha en fin vårdag.

    Klem Kristina

    SvarSlett
  6. Kjempenydelig kort Henriette:) Flotte farger og du er jo en reser på Copic;)
    Maja Design sine papirer må en jo bare ha, lurer bare på om jeg må ha enda flere enn de jeg alt har:)))
    Ha en flott dag videre og riktig god helg!
    Hilsen Kristin

    SvarSlett
  7. Skikkelig flott Henrikke.. :) Du er bare rå... håper du havner i nærheten i Geiranger så jeg får stjålet noen tips..

    SvarSlett
  8. V-A-K-K-E-R-T!!!! rett og slett.

    SvarSlett
  9. * Åh.. Så super kombinasjon av Familie stempelet og Magnolia.. Herlig Fargelegging og Nydelige farger.. Likte veldig godt maskeringen av stemplene altså... Kreativt!! :o)

    SvarSlett
  10. * denne bretteteknikken er altså så effektfull, NYDELIG kort du har laget.

    SvarSlett
  11. * Så fantastisk fargelegging og fine farger! Har dilla på lilla og tror jeg også må lage et lillakort i kveld. Blir ikke så vakkert som ditt, men skal da gjøre mitt beste :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  12. * Nok en gang flott fargelagt! Og herlige ark :-)

    SvarSlett
  13. * et helt nydelig kort <3 du er super god på fargelegging, bøyer meg i støvet. Og fulgte med på underveis trådene på scrapping.no og likte maskeringa slik at du fikk jenta oppå bokstavene og de fine arkkobinasjonene :-D

    SvarSlett
  14. * et helt nydelig kort <3 du er super god på fargelegging, bøyer meg i støvet. Og fulgte med på underveis trådene på scrapping.no og likte maskeringa slik at du fikk jenta oppå bokstavene og de fine arkkobinasjonene :-D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails