søndag 12. mai 2013

Vintage Garden Card

Hei! I dag har jeg hatt dobbeltkurs på Familieminner i Ålesund. 14 kjekke damer var innom i løpet av dagen og vi kosa oss skikkelig. Her er kortet vi lagde. Kurset var med distress reinkers med fargeleggingsteknikk. Stempelet er fra Stempelglede og tekststempelet fra Papirloftet. Den store rammen min er en dies fra Spellbinders som heter A2 Filigree Delight. Skikkelig lekker og dekorativ. Banner-diesen er også fra Spellbinders. Papir fra Maja Design. 
Her er reinker-fargene jeg har brukt: Bungled sage, Pumice Stone og Victorian Velvet. 

5 kommentarer:

  1. Vakkert.. Den cutte diesen som lager denne ramma var bare helt Nydelig.. Å så likte jeg fargene du har brukt så godt.. Lekkert!!! Den blomsten du har fargelagt med rosa i midten og grått ytterst.. ble jo bare helt Nydelig!!! Må nok få satt meg ned snart å laget et litt voksent kort.. Med blomster på snart.. for dette kortet var Nydelig!!!

    SvarSlett
  2. How stinkin’ adorable …. It’s a stunner of a card.
    Jasmina

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails