onsdag 16. oktober 2013

Ett Trykk "Julehilsen"

In May I was asked if I would like to make three card for a one edition christmas magazine. So I had to turn around from flowers, butterflies, pink, lilac, laces and the summer feeling, and find some of my snowflakes, snowman, old christmas papers and christmas trees. I had to make the best out of what I had and trust me when I say this, it´s really hard to find christmas papers in May! So now you can see some of my cards in the magazine. Here is a little treat for you! //

I mai var jeg så heldig å bli spurt om jeg kunne lage kort til Julehilsen-bladet. Jeg har laget tre kort og du kan finne de på forskjellige sider i bladet. Jeg valgte to blå kort og et rødt. Det ble litt ettersom hva jeg faktisk hadde av juleting. Det er ikke lett å finne juleprodukter i mai altså! Så jeg la vekk alt av sommerfugler, rosa, lilla, blomster og sommerfølelsen, og fant frem snøkrystaller, snømenn, gamle julepapir og juletrær. Det er bare å komme seg i butikken og kjøpe bladet, det er ikke mange igjen! Her har dere en liten smakebit!




1 kommentar:

  1. Nydelige kort du har laget til Julehilsen- bladet.
    Ble selv spurt om å bidra og synes det var kjempegøy å få være med på.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails