lørdag 4. januar 2014

The year 2013/Årskavalkade (Part 2)

The year is over and my phone is filled with pictures of half made cards, stamps colored in and memories from 2013. I decided to make you a collage from almost each month. Some of the months are even over represented with two collages. January was quiet, so let kick it of from February. 
***
Året er allerede over og telefonen min er full av bilder av halvlagde kort, stempel som er farget inn, kursbilder, treff og andre minner fra 2013. Jeg har laget en iPhone kollage fra nesten hver eneste mnd. Januar og mars mangler, men til gjengjeld har jeg to i april og to i mai. 


In July I spent most of the time on vacation. First I went to New York and than to Latvia. When I came home I made four identical cards to my relatives in Canada. They all came to visit my family in the beginning of August. The pictures with Henry the Mouse are from the cards I also finished my Princess Tilda in pink and made a card with Charlie rom Mo Manning.
I juli var jeg for det meste på ferie. Første gikk turen til New York og deretter til Latvia. Da jeg kom hjem lagde jeg fire identiske kort til slektningene mine fra Canada. De kom og besøkte oss i begynnelsen av august. Bildene med musen Henry på flyet er fra de kortene. I tillegg ble jeg ferdig med kortet med prinsesse Tilda og et kort med Charlie fra Mo Manning.  

In August I spent most of my time on work on Familieminner. The pictures to the left and right on the top are from classes. Down to the right I took a picture of the chipboard wall one day. And at the end there are some pics from the blog.
I august var jeg mye av tiden min på jobb på Familieminner. Bildene øverst viser noen av kursene jeg holdt i butikken. Nede til høyre ser dere bilde av chipboard-veggen på jobb. I tillegg var der noen bilder av bloggen fra august.  

In September I finally got to take a weekend with Elin. We spent the hole weekend scrapbooking, having fun and talking. Here are some photos from our weekend.
I september ble det endelig en langhelg til Elin. Vi brukte hele helgen til å snakke, scrappe og ha det veldig gøy i lag. Her ser du noen av bildene:  

In October I was in a short visit home for only four days. All the snow crystals you see are preparation materials for the classes I had. On the top right picture there was a pink project that I made in October. But before publishing I remembered that I can't be shown on the blog for another 2 months! So that's why it's blurred. Also pictures from the blog and from my beloved Copics.
I oktober var jeg hjemme noen dager. Jeg lagde noen snøkrystaller til et av kursene jeg skulle holde og det er de du ser bilde av under. Oppe til høyre holdt jeg nesten på å vise dere et prosjekt som jeg ikke kan vise på noen mnd. ennå! Så derfor er bildet blurret etter at collagen var laget. I tillegg slengte jeg med noen bilder av mine elskede Copics. 

I November my exams started and I had less and less time scrapbooking. It ended up being some coloring and some small projects. To the right you see a bookmark that I gave to my friend Mina. I also made a chocolate box with my new stamp Noel Tilda from Magnolia.
I november begynte eksamensperioden vår og jeg hadde mye mindre tid til scrapbooking. Jeg fikk fargelagt litt og laget noen små prosjekt. Til høyre ser du et bokmerket jeg ga til venninnen min Mina. I tillegg fikk jeg laget en sjokoladeboks med det nye stempelet mitt fra Magnolia, Jule-Tilda. 

In December I had another weekend trip to visit Elin. The the upper right corner you see a picture of a box I made for Elin for Christmas. To the left is the stamp I colored in while I was with her. And also in the middle there is a little peek of the project I made for Stempelglede's DT-call.
I desember så drog jeg på ennå en weekendtur til Elin. Oppe i hjørnet til høyre ser du bilde av boksen jeg lagde til Elin til jul. Til venstre ser du stempelet jeg fargela når jeg var med henne. I midten til venstre er det også en liten bilde av prosjektet jeg lagde til Stempelglede DT-callen. 

1 kommentar:

  1. Hello sweetie!
    this short trip over your year is just amazing!
    i can see all your joy and passion for this blog, i can see how much you love crafting and you love coloring!
    your cards and projects are amazing, as well as your coloring and your blog really make me wanna make cards all day long! LOL
    thank you for share with me your blog!
    much love from italy,
    LoShakerato alberto!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails