lørdag 1. mars 2014

Easter basket

As a guest designer for Cherish That I made a easter basket. The basket was made out of card board and I used papers from Maja Design to cover it. I have used a stamp from Justinklined and colored it with Copics. You can see the colors in the end of the post. I found the basket at MyPaperMill and tried to make a similar one. I made two openings, one on each side. I have used Tim Holtz knobs as decorations. I have a little price for the winner of the challenge too. Hop over to Cherish That to see what the challenge is. 

Som gjestedesigner hos Cherish That har jeg laget en ganske stor påskekurv. Planen er å fylle den med sjokolade når det nærmer seg påskeaften og sette den til utstilling i butikken. Kurven er laget av hardpapp og dekket med kartong og mønsterark fra Maja Design. Jeg har brukt et stempel fra Justinklined og fargelagt det med Copics. Du kan se fargene jeg har brukt i slutten av innlegget. Jeg fant kurven inne hos Elin på Papirmølla og har prøvd å lage noe lignende. På siden har jeg brukt små knotter fra Tim Holtz så du kan åpne den opp. Hopp over til Cherish that og se hva utfordringen og premien er!
You can see some of my embellishments on this photo. The big yellow flowers are daisies from Wild Orchids Craft. The brown eggs are from Kaiser Craft, an Australian craft company. The ivory colored flowers are from Kort og Godt. The rest of the flowers are from Wild Orchids Craft. To the right I have used a new dies from Marianne Design. Around the flowers and the embellishments I have used yellow/orange pearls from Kaiser Craft. I found a poem online with a nice text for easter and printed it. To cut it out I have used the circle dies from Life Style Craft. On the other side I have placed the little grey bunny together with the daffodils. I have used the same circle dies her and behind it I have used a Magnolia dies with seam binding and a little white button. 

Her kan du se noen av pyntegjenstandene jeg har brukt. De store gule blomstrene er fra Wild Orchids Craft. De små brune eggene er fra Kaiser Craft, et australsk selskap. De ivoryfargede snurreblomstrene er fra Kort og Godt. Resten av blomstrene er fra Wild Orchids Craft. Til høyre har jeg brukt en dies fra Marianne Design og rundt blomstrene har jeg brukt orange/gule perler fra Kaiser Craft. Til å kutte ut sirkelene har jeg brukt en dies fra Life Style Craft. Jeg fant et dikt som passet seg på nettet og har skrevet det ut på hvit kartong. På andre siden har jeg plassert den lille kaninen min. Under ser du hvilke farger jeg har brukt. Bak motivet har jeg en Magnolia som en liten pynt. 

3 kommentarer:

  1. Lekker kurv. Enkel, men alikevel med mange flotte detaljer :)
    Linda

    SvarSlett
  2. Flott påskekurv!!! Nydelig fargelagt motiv!

    SvarSlett
  3. Så søt kurv. Enkel og ren. Kjempefin!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails