søndag 25. mai 2014

Reach for the stars

For 2 år siden lagde jeg et lignende kort til en gutt. Nå var det jentekonfirmasjon og jeg fikk muligheten til å lage et til ei jente. Fargene jeg har brukt på motivet finner du lenger nede. Motivet er et digistempel fra Mo Manning. Det er redigert i Photoshop. Der har jeg addet teksten ved siden av og de små stjernene. Papirene er en blanding fra Maja Design, Vintage Summer og Vintage Spring. Bak har jeg brukt en av de nydelige nye doiliene mine (kjøpt på Ebay). Blomstrene er fra Wild Orchids Craft. Jeg har fjernet de gule knoppene inni blomstrene og erstattet de med rosa perler. På baksiden har jeg brukt stempel fra Stempelglede. 

4 kommentarer:

  1. For et herlig motiv, og så vakkert kombinert med den teksten!
    Lekre farger og papirer, og nydelig søte blomster. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Vakkert kort, så nydelig farga det fine motivet og jeg likte arka så godt, klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Jeg var jo så heldig at jeg satt ved siden av deg og bare sugde til meg inspirasjon mens du lagde dette kortet, men du verden så fint det ble! Og så tykt!!! Og jeg innrømmer lett at jeg er imponert over at du klarte å bruke fire forskjellige mønsterark (med ganske mye mønster i tre av dem) uten at det ble rotete. Du er og blir en mester, snupp! Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Nydelig og gjennomført kort :)
    Linda

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails