søndag 6. juli 2014

Mice and champagne

Forrige helg var det bursdagsselskap for en 60-åring og en 70-åring. Begge måtte jo få hjemmelaget kort. Jeg var så heldig at verdensbeste Elin (Mypapermill) var ledig og vi fikk oss to fine scrappedager i lag. For å komme kjapt i gang ble jeg enig med meg selv om å lage et taglommekommodestaffelikort med melkehjerter (Tutorial fra Elin/Mypapermill). Jeg hadde litt papir liggende fra shoppeturen vår til Bikuben i desember og tenkte det var på tide å bruke de. 

Stempelet er fra Lily of the Valley og tilhører Elin. Kjekt å få brukt ting man vanligvis ikke bruker. Papirene er fra Pion, kolleksjonen Flower Frames. Ellers har jeg brukt Vanilla kartong. Diesene mine er fra Life Style Craft. Alle de små ticketsene og tagene er fra Docrafts (Xcut). For å trykke ut tallet 70 har jeg brukt Tim Holtz Typset. Fremme har jeg stempelet med Stempelglede "Gratulerer". Pynten er knapp fra Paper Tray Ink, peler fra Fabscrap, twine og litt resteblonder. Medaljong fra Tim Holtz og pyntenøkkel. 

2 kommentarer:

  1. Hi.. really gorgeous make,I love your colouring too. I did see a snowman with bird house that you had coloured on Pinterest,it was in 2011 I think and if it is ok to ask please? Which make the stamp is? Thank you so much and can follow now,hugs Lou.xx

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails