fredag 1. august 2014

Music Toffifee

Denne lille bursdagsesken ble laget til min flotte grandtante som ble 60-år i desember. Bursdagen ble feiret i mai. Esken er egentlig en Toffifee-eske som jeg har laget en kopi av og dekorert. Grandtanta mi er musikklærer så jeg kom til at jeg måtte bruke noe musikkrelatert. Etter noen konfirmasjoninvitasjoner jeg lagde i mai hadde jeg så mye noteark igjen. Jeg fant et passende stempel på Justinklined og redigerte det i Photoshop slik at jeg fikk alderen og navnet til jubilanten på forsida. Se lenger nede i posten for å se hvilken farger jeg har brukt. Papirene er fra Pion Design, kolleksjonen "Till mor". Har pyntet med seam binding, blomster fra Wild Orchids Craft. Der har jeg fjernet knoppen slik jeg pleier å lagt inn nye perler. Punchen jeg har brukt er fra Martha Stewart og den heter Vintage Lace.  


2 kommentarer:

  1. Hi..such a lovely gift,yummy too :0)
    thank you so much for letting me know about the stamp,very kind.hugs Lou.xx

    SvarSlett
  2. Nydelig. Og motivet var helt fantastisk fargelagt. Herlig <3

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails