mandag 1. september 2014

Matching invitations and tablesetting cards

I fjor fikk jeg en forespørsel på om jeg kunne lage konfirmasjonsinvitasjoner og bordkort. Så i april var det mekking av kort og kjoler. Invitasjonene er laget med papir fra Pion Design fra kolleksjonen "Till Mor". Det var av ønsker fra konfirmanten selv. Hun ønsket rosafarger, bilde av seg selv og noteark. Veldig enkelt design. Banneret er fra Spellbinders, teksten er skrevet ut fra nettet. Pyntet enkelt med tre perler under. Diesene jeg har brukt er ovaler fra Spellbinders, Oval Scalloped og Oval. 
Bordkortene ble veldig enkle. Jeg ladge 30 stykk. Hver av kjolene er klippet ut for hånd, med papir fra Pion Design. Alle kjolene hadde navn på en liten scalloped oval fra Spellbinders. Over midjen har jeg festet et lite perlebånd fra Kaiser Craft. Disse bildene ble publisert i Ett Trykk sitt juni-nummer. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails