mandag 13. oktober 2014

Grønt og krem konvoluttkort

Jeg har børstet støv av noen gamle ting jeg hadde liggende. Jeg drev og planla noen kurs som skal holdes i Ålesund å begynte å tenke over hvilke bretteteknikker vi kunne bruke. Egentlig så måtte jeg lage et kort til en venninne og da jeg søkte på bretteteknikk kom jo konvoluttkort opp! Det er lenge siden jeg hadde laget. Jeg fant frem gamle papir fra Pion. Konvoluttkort skal jo brettes en del veier, derfor er Pion en av de bedre ark-produsentene å bruke. De er litt tynnere, da blir det lettere å få fine bretter.


Jeg fant frem noen gamle blomster fra Prima, et ubrukt stempel fra Stempelgledeplata mi ”Gratulasjoner” og noen gamle perler (kan faktisk ikke huske at disse har blitt brukt noen gang!)  

1 kommentar:

  1. Sart og fint kort :)
    Eg får ikkje slike brettekort heilt til.
    Mykje truleg fordi det går skeis fyste gongen og eg gjev opp ...
    Men man blir jo inspirert til å prøve på nytt, når man ser kor fint andre får det til ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails