søndag 28. desember 2014

Playing the drums

Et lite kort med et gammelt Mo Manning stempel som har blitt brukt for første gang. Han her er jo bare så søt sammen med hunden sin, mens han spiller trommer. Alle papirene er gamle papir fra Maja Design sine julekolleksjoner. Her har jeg i tillegg brukt mine favorittfarger, brunt, hvitt og blått. Det passer helt perfekt til jul i mine øyne! Dette kortet er laget etter en skisse (som jeg ikke finner igjen). Snøflakene mine er laget på tradisjonelt "Henrikke"-vis. De nydelig snøkrystallene er fra Maja Road, er malt med hvit Distress Paint og drysset med Distress glitter. 
  

1 kommentar:

  1. Nydelig kort, med flott oppsett. Blir alltid så inspirert av kortene dine. Perlene på sidene av snø flakene var for meg prikken over ièn :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails