lørdag 19. september 2015

A little fairy princess

I dag har jeg et konfirmasjonskort å vise dere. Lillesøsteren min bestilte et konfirmasjonskort for noen mnd. siden til konfirmanten Eline. Hun ville helst at det skulle være i rosa eller lilla, så jeg fant frem alle restene jeg hadde av rosa papir fra Maja Design og rosa kartong, sammen med vanilla-kartongen om er blitt standar for meg. Motivet er fra Mo Manning og er skrevet ut på X-press blandning paper. Teksten er printet ut fra datan. Jeg fant frem alle blomstrene jeg hadde i rosa og hvit som kunne passe. Noen er fra Wild Orchids Craft, noen fra Papirdesign og noen Kort og Godt. Endelig fikk jeg brukt blondene mine fra Bikuben også. Jeg er ikke noe flink til å bruke blonder, så det var veldig greit. 
På innsiden har jeg dekorert i samme stil som på utsiden. Jeg printet ut Mo Manning-stempel som er identisk med forsiden, bare i en mindre versjon. Det er det som er så greit med digitale stempel, det er bare å velge hvilken som helst størrelse. På den andre siden har jeg valgt et gammelt stempel fra Norsk Stempelglad som sier kjære konfirmant. Jeg er ikke noe glad i å ta bilder av innsidene. For det første syns jeg aldri de blir så fine (jeg har ikke funnet riktig teknikk på det ennå) og for det andre syns jeg det ofte er litt personlig. På en annen side, siden jeg hadde gjort litt ekstra ute av de så følte jeg at et bilde stod til stil med resten av bloggposten. 

2 kommentarer:

  1. Et nydelig kort, og innsiden er like fin som utsiden. I tillegg er du veldig flink til å fargelegge. :)
    Klem.

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort, og innsiden er like fin som utsiden. I tillegg er du veldig flink til å fargelegge. :)
    Klem.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails