lørdag 26. september 2015

Flowers in a jar duo

Jeg ville så gjerne gi en liten oppmerksomhet til ei kjekk dame jeg har nettopp begynt å bli kjent med. Jeg syns blomster er ganske nøytralt i forhold til interesser, alder osv. så hvis jeg er usikker, så går jeg alltid for blomster. Her har jeg brukt et stempel fra Mo Manning, printet ut fra PCen. På bokmerket har jeg brukt et litt mindre stempel. Jeg har i tillegg klippet det ut, med en liten hvit kant rundt selve stempelet. Det er pga. de tynne høye blosmtrene. Om jeg hadde klipt helt tett, kunne de fort ha blitt ødelagt og det ville jeg jo ikke etter jeg hadde fargelagt ferdig med Copicsene. Papirene er fra Maja Design sin Vintage Basic kolleksjon. Blomstrene er fra litt forskjellige produsenter, Wild orchids Craft, Papirdesign, Kort og Godt og Bikuben. I tillegg har jeg brukt en borderpunch fra Fiskars, som jeg har hatt i mange år nå. Fiskars-punchene mine er de beste jeg har tror jeg. På bokmerket har jeg laget tittel med et nytt alfabet jeg har kjøpt meg fra Tim Holtz. Det har hele 215 dies i, og for første gang har jeg kjøpt et alfabet som har mer enn en og en bokstav. Det er hele 7 E-er og da er det jo mye raskere å få skrevet og trykket ut det du skal gjøre. Bokmerket er puttet oppi en bokmerkemappe som man får tak i på Familieminner i Ålesund. Ti slutt har jeg fargelagt båndet med samme farger som motivet. Jeg har festet på to små charms, en liten oval sirkel og en nøkkel. Mer for pynten sin skyld eller noe annet.  

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails