søndag 15. mai 2016

Et viktig bursdagskort

Når verdens beste scrappevenninne har bursdag da er det ingenting annet å gjøre enn å lage kort. Kjære Elin måtte riktignok vente over noen uker da. Det ble hele 5 uker etter bursdagen hennes, men jeg hadde en god unnskyldning :-) Endelig fikk jeg fingeren ut og fikk laget dette kortet forrige uke. Her har jeg brukt et motiv fra JustInklined med to blomsterpotter. Motivet er fargelagt med Copics, men siden Copiccolor-siden er nede får jeg ikke laget de rekkene mine med fargene. Den får komme senere. 
Jeg har brukt Vintage Autum serien fra Maja Design, sammen med farget bazzill. 35-tallet er stanset ut med Tim Holtz Typset i samme kartong som resten av kortet, i tillegg så har jeg tatt en pebble over datoen. Da kommer den litt mer frem.  
Inni kortet har jeg brukt den minste blomsterpotta som en del av tekstfeltet, for å skape en større sammenheng med forsiden av kortet. 
Jeg har pyntet med blomster fra Wild Orchids Craft. Perlene og båndet på tagen er fargelagt i samme farger som blomstrene på motivet RV93. De 4 lilla blomstrene er også fargelagt med Copics-refill RV93. Oval dies fra Spellbinders. 

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort med flotte fargenyanser!

    SvarSlett
  2. Nydelig kort med flotte fargenyanser!

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort! Motivet du har brukt var kjempekoselig, og farger, oppsett og alt var virkelig lekkert!
    😊

    SvarSlett
  4. Beautiful card! Awesome colouring!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails