tirsdag 10. mai 2016

Ny, liten statsborger

Herlige, flotte Thora kom til verden for noen uker siden og hun måtte selvfølgelig få kort. Eller ikke hun, men mammaen og pappaen måtte få kort for å feire dne lille. Her har jeg brukt en av Mo Manning sine digitale stempler, sammen med Vintage Baby-serien til Maja Design. Rundt motivet har jeg brukt små poststempler fra Kort&Godt. 
Jeg har pyntet med blonder, blomster fra Wild Orchids og små perlestilker fra Magnolia. For å skrive navnet hennes har jeg brukt små klistemerker som er farger samme rosafarge som jeg har brukt til å fargelegge motivet. De har jeg festet på et Spellbinders-banner. Rundt motiver har jeg pyntet med små perler fra forskjellige produsenter. 
Her ser du Copic-tusjene jeg har brukt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails