lørdag 27. august 2016

Blått hjertekort ♡

Det er ikke ofte jeg lager kort uten fargelagt motiv, men denne gangen har jeg gjort det. Her har jeg brukt noen av de nye stemplene til Norsk Stempelblad. Jeg og Elin er veldig flinke til å skryte av oss selv hvis vi faktisk har brukt rester og det har jeg gjort denne gangen. Restepapir, restebånd, gamle dies, massevis av gamle blomster og gamle perler. Da føler jeg med ekstra flink :-) Papirene er fra Maja Design sin Vintage Spring-kolleksjon.  
Blomstene er fra Wild Orchids, Kort&Godt og Bikuben. På noen av blomstene har jeg tatt ut den gule knoppen og erstattet den med en perler. Det er noe jeg ofte gjør. for å bedre matche blomstrene med resten av kortet mitt. Perlene er farget med Copics. 
Lagt inn i utfordringen hos Nordsalten hobbyklubb

2 kommentarer:

  1. For et herlig kort, Henrikke :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort! Virkelig fint oppsett med de ulike blåfargene, og nydelig blomsterdekor! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    :) DT Karen Elise

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails