lørdag 13. august 2016

Gule og rosa ballonger

Den eneste lille jenta i vennegjengen må jo selvfølgelig få kort på ett-årsdagen sin. Dessverre er jeg litt sent ute, et par mnd., men det får gå for denne gang. Neste år blir det bedre. Lille Tiril har fått et rosa og gult kort. Litt annerledes enn hva jeg vanligvis pleier å lage. Motivet er jo som vanlig fargelagt med Copics og siden Copiccolor har fjernet siden sin, får jeg ikke lagt ut de fargepalettene mine lenger. Stemplet er fra Mo Manning og heter One. Tror det er rimlig nytt også. 
Her har jeg brukt resteark og bare resteark. Da føler jeg meg ekstra flink. Alle arkene er fra Maja Design, men litt forskjellige kolleksjoner. Ballongene er kuttet ut med en dies og lagt oppå hverandre i 4 lag. På toppen er det glossy accent for å få de til å se ut som skinnende ballonger.  
Har pyntet med blomster og pyntegrener fra Wild Orchids Craft.  
Her er et bilde av baksiden også. Jeg liker å dekorere baksidene og innsidene på samme måte som forsiden. Denne har ikke de firdoble ballongene, men vanlige ballonger, enkel tekst fra Norsk Stempelblad og mye mindre blomster.  

1 kommentar:

  1. Åh so flott ♥
    Rosa & gult er ein spennande kombinasjon :)
    Ogso den blomsterrekka *dån* ♥

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails