søndag 7. august 2016

No-lines blomsterbukett

Jeg gikk på nettet en kveld og fant en blomsterbukett med å søke på "Flowers in vase". Nå er riktignok ikke disse i en vase, men de kom opp sammen med søket. Deretter limte jeg det inn i Word og endret gjennomsiktigheten på motivet til 90%. Så fargela jeg det med Copicsene mine. Dessverre så er Copiccolor nede for øyeblikket og det ser ikke ut til at det kommer opp igjen heller.. Derfor blir det ingen fargestriper med Copic-tusjene. Jeg har brukt stempel fra Ett Trykk og stemplet med Sweet Plum fra Memento. I tillegg har jeg brukt diamanter på 2 mm fra Kort og Godt som pynt,
Her er den herlige lille rakkern min, som alltid skal gå foran når jeg tar bilder. 

1 kommentar:

  1. Nydelig bukett!!
    Og rakkeren din synes jeg bør være med på alle bildene dine :o)

    Klem fra Kaia

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails